مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

آیت الله مطهری با اخلاص ترین و دلسوز ترین معلم است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آیت الله مطهری را با اخلاص ترین و دلسوز ترین معلم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله مطهری با اخلاص ترین و دلسوز ترین معلم است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در آیین تجلیل از معلمان نمونه آذربایجان‌شرقی که در اتاق جلسه باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد گفت: هفته معلم با نام و یاد و خاطره فیلسوف بزرگ آیت الله مطهری همراه شده است و ما باید همواره راه و روش او را که با اخلاص ترین و دلسوزترین معلم بود برای خود الگو قرار دهیم همچنین در این راستا یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز را گرامی می داریم و وظیفه داریم که راه آنان را ادامه دهیم.

وی افزود: باید برای معلمین که کار خود را درست انجام داده اند و یا نمونه استانی و کشوری شده و افتخار آفریده اند ارزش قائل باشیم و از نظرات آنان در راه پیشرفت تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال در هفته معلم برنامه های زیادی از نظر کمی و کیفی چه از طرف آموزش و پرورش و چه از طرف ارگان‌های دیگر برگزار شد و نسبت به سال‌های دیگر به عینه مشاهده شد.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی اظهار کرد: تکریم از معلمین پیشکسوت برای اولین بار در تمامی نواحی و مناطق و حتی توسط دیگر ارگان ها انجام شد و لذا وظیفه ما این است که به اساتید واقعا ارزش قائل شویم و از حضور و تجربه آنها به نفع آموزش و پرورش استفاده کنیم.

وی در پایان با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) در مورد احترام به پدر و استاد؛ در مقابل تمامی معلمان زحمت کش استان قیام کرده ادای احترام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار