مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز:

ارزش و عظمت انسان در سایه علم، اندیشه و عقل است

تبریز(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز ضمن اشاره به جایگاه والای معلمی در جامعه، ارزش و عظمت هر انسان را در سایه علم و اندیشه فرد دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ارزش و عظمت انسان در سایه علم، اندیشه و عقل است

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل حسین زاده در آیین تجلیل از فرهنگیان منتخب جانبازان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: شما معلمان مجاهدان علم، ایمان اخلاق، ادب و فضل هستید. ارزش و عظمت و شرافت انسان در سایه علم و اندیشه و عقل است.

وی افزود: در اسلام به جایگاه علم و اندیشه تاکید بسیاری شده است. امروزه با توجه به منویات مقام معظم رهبری اندیشه، آثار و اخلاق شهید مطهری می تواند بهترین الگو در مدارس و دانشگاه ها باشد؛ ما معلمان باید بیانات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم تا راه گشای مسیر موفقیت مان باشد.

وی ضمن ارزیابی آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز گفت: آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز در ارزیابی عملکرد استانی در تمامی موارد برسکوی اول استان تکیه داده است؛ لازم به ذکر است که در جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی ها ناحیه ۳ تبریز با شرکت ۲ هزار نفر و در جشن ۵ هزار نفری تکلیف با شرکت هزار نفر رتبه اول را دارا است.

حسین زاده در پایان با اشاره به افتخارات کسب شده آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز در سطح کشوری و استانی، اظهار داشت: از افتخارات این ناحیه می توان به کسب رتبه اول کشوری مدیر مدرسه شاهد در حوزه نماز، کسب رتبه اول توسط پژوهشسرای دانش آموزی آذربایجان، کسب رتبه اول استانی در حوزه سفیران سلامت، کسب ۲۶ رتبه کشوری در جشنواره نوجوان سالم و... اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار