آغاز مرحله سوم اعزام زیارت اولی‌های خراسان جنوبی به مشهد

50 دانش‌آموز زیارت اولی خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند

بیرجند (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت 50 دانش‌آموز دختر و پسر خراسان جنوبی که تا‌کنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند در قالب 2 کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
50 دانش‌آموز زیارت اولی خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند

محمد علی حسن آبادی اظهار کرد: این دانش آموزان از مدارس مختلف از مناطق و شهرستانها انتخاب شده اند و به مدت سه روز در مشهد مقدس از برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و ورزشی برخوردار خواهند شد.
وی حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ، مهمانسرای حضرت و استفاده از برنامه های مختلف فرهنگی هنری اجتماعی در محل اردوگاه ثامن الحجج (ع) را از جمله برنامه های این اردو ذکر کرد.
وی همچنین هدف از برگزاری اردوی زیارت اولی‌ها را ارتقای مسئولیت‌پذیری، مهارت‌آموزی، رشد اجتماعی، کشف و رشد استعدادها و رشد شخصیت‌ در بین دانش‌آموزان دانست و گفت: این اردوی تربیتی اهداف خاصی دارد که از جمله آنها می‌توان به انس و الفت با اهل‌بیت(ع) اشاره داشت.
شایان ذکر است هزینه های برگزاری اردو در مشهد مقدس با همت سازمان دانش آموزی تامین شده است و هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان با مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش استان از محل اعتبارات اداره کل پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار