معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

در حوزه تعلیم و تربیت در تمام ابعاد و ساحت‌ها باید تلاش کنیم

نیشابور (پانا) - معاون پشتیبانی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد در حوزه تعلیم و تربیت در تمام ابعاد و ساحت‌ها باید تلاش کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه تعلیم و تربیت در تمام ابعاد و ساحت‌ها باید تلاش کنیم

سید ابوالفضل حسینی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود دو شاخصه مهم؛ سربازان گمنام نظام اسلامی و معماران آینده انقلاب اسلامی را مورد تاکید و تفقد خود قرار دادند.

وی ادامه داد: معلمان در غیر قابل دسترس ترین مکان ها حضور دارند و نقش تربیتی خود را ایفا کرده و در آینده این نظام و انقلاب اثر گذار هستند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جایگاه آموزش و پرورش در این نظام، تقویت شود، باید از درون به این نهاد مهم توجه شود.

این مقام مسئول با مقدس خواندن پرچم، زبان، ملیت و هویت ایرانی و اسلامی اضافه کرد: در حوزه تعلیم و تربیت در تمام ابعاد و ساحت ها باید تلاش کنیم.

حسینی، آموزش و پرورش را در کنار بهداشت، امنیت و حقوق شهروندی به عنوان سه اولویت اصلی کشور معرفی کرد و افزود: با وجود مشکلات موجود و پیرو بیانات مقام معظم رهبری؛ راه عبور از گردنه های مشکلات و موانع پیشرفت در نظام جمهوری اسلامی از آموزش و پرورش می گذرد.

وی بیان کرد: معلمان انسان ها را پرورش می‌دهند و در کنار صداقت، انصاف، تخصص و مهارت می تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.

معاون مدیر کل به بی ثباتی در مدیریت اشاره کرد و گفت: این تغییرات باعث می‌شود که هدف گذاری، برنامه ریزی دقیق و نقشه راه اساسی نداشته باشیم.

حسینی در پایان اظهار کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری، تمام دغدغه های آموزش و پرورش و معلمان توسط ایشان بیان شد و این موضوع نشان از اشراف کامل مقام معظم رهبری به جزئی ترین مسائل آموزش و پرورش دارد.

امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق دهد؛ در هر لباس، مقام و مسئولیتی که هستیم، صادقانه به نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیزی که همیشه پای انقلاب بودند، خدمت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار