رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

ساماندهی ترافیک در منطقه ۱۲ تهران وضعیت مناسبی ندارد

تهران (پانا) - رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران وضعیت ترافیک در منطقه ۱۲ تهران را نابسامان توصیف کرد و خواستار ساماندهی آن شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی ترافیک در منطقه ۱۲ تهران وضعیت مناسبی ندارد

مهدی اقراریان در جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز برای بار سوم می گویم که ساماندهی ترافیک در منطقه ۱۲ تهران وضعیت مناسبی ندارد و دچار رهاشدگی در این منطقه هستیم و گره های کور ترافیکی و پارک چند لاین نشان دهنده این است که در شهرداری و پلیس راهور به درستی به وظایف عمل نمی شود که تقاضا می کنیl کمیسیون عمران و حمل و نقل مسئله را پیگیری کند و شاهد این باشیم که مشکلات مردم کاهش یابد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: کمیسیون ماده پنج با قیاس گذشته، گزارشی را در مورد میزان بارگذاری، طبقات و دیگر اقدامات ارائه دهد؛ به هر دلیلی، کمیسیون ماده پنج نهایتا پرونده های مناطق یک تا شش را بررسی می کرد و امروز منطقه ۲۰ بیشترین پرونده ها را دارد که بخش عمده آن انبوه سازی بوده و برای ما خوشحال کننده است. بنده به کمیسیون ماده پنج انتقاد دارم و انتقادات خود را نیز در این کمیسیون مطرح خواهم کرد.

وی افزود: با همکاری معاونت شهرسازی شهرداری و کمیسیون شهرسازی شورا، طرحی تهیه شده که در صحن شورا ارائه خواهد شد و بنده با شهردار تهران نیز موضوع را در میان خواهم گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار