در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

مسیر ارتقای شغلی در شهرداری تهران باز شد؛ آخرین وضعیت حضور بازنشسته‌ها در شهرداری

تهران (پانا) - رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران درخصوص وضعیت منابع انسانی در شهرداری تهران توضیح داد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مسیر ارتقای شغلی در شهرداری تهران باز شد؛ آخرین وضعیت حضور بازنشسته‌ها در شهرداری

ناصر امانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به وضعیت منابع انسانی در شهرداری تهران گفت:‌ «شهرداری در فرودین ماه احکام همه کارکنان را شامل پرسنل رسمی، قراردادی، شرکتی و سازمانی که حدود 43 هزار حکم جدید می‌شود در کارتابل پرسنل قرار داده است و هم به‌طور کامل بار مالی را پرداخت کرده است. این اقدام سنگینی است که کمتر سالی در شهرداری این اتفاق افتاده و به‌طور معمول در اردیبهشت یا خرداد ماه این اتفاق می‌افتد.»

رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران ادامه داد: «یکی از اتفاقات خوب دیگری که در حوزه منابع انسانی افتاده است، باز شدن مسیر ارتقای شغلی گروه‌های کارشناسی ارشد و خبره است که مدت‌ها پرسنل شهرداری در این حوزه معطل مانده بودند و حدود 3 هزار و 300 حکم ارتقای شغلی صادر شده و کارکنان، دیگر در این حوزه معطل نمی‌مانند و امتیازات و سنوات را مبنا قرار داده و برای همه احکام صادر شده است.»

امانی درخصوص حضور برخی از بازنشسته‌ها در شهرداری تهران هم توضیح داد:‌ «قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان قانونی است که در مجلس مصوب شده و اگر خلاف آن مجوزی صادر شود، مشکل ایجاد می‌کند و باید بررسی شود آیا در شهرداری خارج از این قانون افرادی هستند که هنوز مشغول به کارند؟ ممکن است یک یا دو مورد وجود داشته باشد اما عمومیت ندارد. بررسی می‌کنیم که اگر این تعداد بیشتر بود حتما برای اصلاح تذکر خواهیم داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار