رییس کمیسیون  سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری تهران

تهران (پانا) - رییس کمیسیون  سلامت شورای شهر تهران بر لزوم تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری تهران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری تهران

مهدی پیرهادی در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم تسریع تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری تهران، اظهار کرد: بعضاً تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری تهران که در سال ۱۴۰۰ مصوب شد، عملیاتی نشده و نیروهای شرکت خودرو سرویس، سازمان پسماند و شرکت شهربان و حریم بان در این زمینه به ما مراجعه می کنند.

وی افزود: تبدیل وضعیت تعداد ۳۵ نفر از نیروهای علمی و کاربردی شهرداری تهران نیز انجام نشده که لازم است معاونت منابع انسانی پیگیری لازم را انجام دهد تا مشکل معیشت آنها برطرف شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در تبدیل وضعیت نیروهای حجمی گرفتار شده است، گفت: سخنگوی شهرداری و یا معاون برنامه ریزی به صورت شفاف موارد را تشریح کند و بگوید که دقیقاً چه کسانی مشمول تبدیل وضعیت می شوند.

وی افزود: برخی ۱۲ سال به صورت پیمانکاری کار می کنند و انتظار دارند که تغییری در وضعیت آنها حاصل شود؛ کسانی که با پیمانکار کار می کنند نیروی شهرداری تهران هستند و این یک نقص کلی در کل کشور ماست، البته بیمه دریافت می کنند اما کسانی که ۱۰ تا ۱۲ سال به این شکل فعالیت می کنند انتظار دارند.

چمران گفت: شاید ۳۰ تا ۴۰ درصد به کارمندان شهرداری که همین امروز نیز زیاد است، با تبدیل وضعیت افزوده خواهد شد؛ بنابراین باید فکری شود و توضیح دقیقی داده شود چراکه تعداد زیادی در دیدارها از ما سوال می پرسند.

وی با بیان اینکه برخی افراد مراحلی را طی کرده اند و رها شده است، یادآور شد: بعضا این موضوع را مطرح می کردند که مبالغی را برای آزمایشات هزینه کرده اند و موضوع رها شده است که این مبلغ باید به آنها بازگردانده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار