مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت اجرای دقیق برنامه درسی ملی و جدول برنامه درسی مصوب از سوی مدیران مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت کار مدیر مدرسه، اجرای دقیق برنامه درسی ملی و جدول برنامه درسی مصوب سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرای دقیق برنامه درسی ملی و جدول برنامه درسی مصوب از سوی مدیران مدارس

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش، معاونین آموزش متوسطه، کارشناسان، مدیران پژوهشسرا و گروه‌های آموزشی استان سیستان و بلوچستان با حضور عباس سلطانیان (مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش) برگزار شد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تبیین سیاست‌های راهبردی آموزش متوسطه نظری در این نشست اظهار داشت: کار مدیر مدرسه، اجرای دقیق برنامه درسی ملی و جدول برنامه درسی مصوب سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است؛ چرا که در همه کتاب‌ها اهداف یادگیری مشخص شده و در صورتی که موجب تغییر در رفتار دانش‌آموز شود، می‌توان گفت ما به اهداف تعریف‌شده رسیده‌ایم.

وی افزود: آیین‌نامه اجرایی مدرسه برای پشتیبانی از کلاس درس و معلم تدوین شده و آیین‌نامه اجرایی دوره متوسطه با تبیین اهداف و ساختار دوره، ارکان مدرسه از جمله مدیر، شورای دبیران و... به همه ساختارهای مدرسه توجه کرده و اشراف به این آیین‌‌نامه‌ها به مدیریت بهتر مدرسه کمک می‌کند.

سلطانیان بیان داشت: هدایت تحصیلی مهمترین فرآیند برای شروع آموزش خوب در دوره دوم متوسطه است و مدیران ما موظف هستند با انرژی بیشتر، موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان را دنبال کنند. هدایت دانش‌آموزان به مناسب‌ترین شاخه و رشته تحصیلی اهمیت به‌سزایی در موفقیت نظام آموزشی و تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار