مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

تاسیس مدارس‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی با هدف توسعه عدالت آموزشی در مناطق روستایی و کمتربرخوردار

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت پس از انقلاب اسلامی، توسعه و ایجاد مدارس‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی با هدف توسعه عدالت آموزشی در مناطق روستایی و کمتربرخوردار مورد توجه قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس مدارس‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی با هدف توسعه عدالت آموزشی در مناطق روستایی و کمتربرخوردار

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ عباس سلطانیان در بازدید از دبیرستان شبانه‌روزی نمونه دولتی آذری ارومیه با دانش‌آموزان به گفت‌وگو نشست.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در این بازدید گفت: امروز با عبور از شرایط کرونایی، ارتقاء کیفیت آموزش، مهمترین دغدغه آموزش و پرورش است و برطرف کردن آسیب‌های آموزشی دروان کرونا یک اولویت است.

سلطانیان افزود: پس از انقلاب اسلامی، توسعه و ایجاد مدارس‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی با هدف توسعه عدالت آموزشی در مناطق روستایی و کمتربرخوردار مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۷۴۹ دبیرستان متوسطه دوم نظری نمونه دولتی در سطح کشور فعالیت می‌کند. سازماندهی دبیران مدارس نمونه دولتی توسط مدیران این مدارس و با هماهنگی مناطق آموزشی صورت می‌گیرد.

عضو شورای مدیران کل و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص فرآیند برگزاری کنکور سراسری گفت: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی لازم‌الاجرا است و نباید به شایعات توجه کرد و تمرکز بر محتوای کتب درسی و تعمیق یادگیری، عامل موفقیت در امتحانات و کنکور سراسری است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار