مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

ارتقاء کیفیت آموزش در مقطع متوسطه دوم نظری، یک دغدغه ملی است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت ارتقاء کیفیت آموزش در مقطع متوسطه دوم نظری، یک دغدغه ملی است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء کیفیت آموزش در مقطع متوسطه دوم نظری، یک دغدغه ملی است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ با حضور عباس سلطانیان، مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، گردهمایی معاونین آموزش متوسطه، کارشناسان آموزش متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای و نیز مدیران مدارس متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان کردستان برگزار شد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در این نشست ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در سطح استان کردستان با بیان اینکه آموزش در مقطع متوسطه نظری حساسیت خاصی داشته و این امر در بین خانواده ها نیز تسری می یابد، عنوان کرد: ماموریت همه ما ارتقاء کیفیت آموزش در مقطع متوسطه نظری به عنوان یک دغدغه ملی است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مدیران مدارس به عنوان حلقه میانی باید دارای سه ویژگی مهم باشند، گفت: داشتن باور و بصیرت، شناسایی ذینفعان و ارتقای صلاحیت های حرفه ای آن ها و همچنین ایجاد بسترهای لازم؛ سه شاخصه بسیار مهم مدیران است که باید در شخصیت و عملکرد مدیر مدرسه نمایان باشد.

عضو شورای مدیران کل و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه نگاه مدیران به مسائل مختلف در چهار دسته طبقه بندی می شود، اظهار نمود: مدیران همواره در چهار طیف اجتناب کننده، نظاره گر، حل کننده و مسئله یاب قرار می گیرند که باید تلاش شود همه مدیران ما به سمت مدیران مسئله یاب سوق داده شوند تا بیش از بروز چالش ها آن ها را شناسایی و رفع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار