رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در مسابقات قرآن عترت و نماز شرکت کردند

مشهد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت در چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز بیش از پانصد هزار دانش‌آموز شرکت کردند که آمار بسیار خوبی است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در مسابقات قرآن عترت و نماز شرکت کردند

سید اسماعیل اصغر زاده، در حاشیه مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز گفت: بسیار خرسندیم که دوباره، بعد از دوران کرونا به صورت حضوری در خدمت دانش آموزان هستیم و امیدواریم که همه شرکت کنندگان بتوانند نمره خوبی در پایان مسابقات کسب کنند. ما قدردان دانش آموزان هستیم، چون برای رسیدن به این سطح، مراحل بسیاری را طی کردند و زحمت زیادی را متحمل شدند. در این دوره از مسابقات پانصد هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که برگزیدگان این سطح وارد مرحله ناحیه یا شهر شدند که از بین دانش آموزان، تعدادی هم وارد بخش مقدماتی استان و بعد هم فینال مسابقات شدند و حالا در مرحله فینال در خدمت شرکت کنندگان هستیم.

وی ادامه داد: این مسابقات فقط به مرحله استانی خلاصه نمی شود و تا سطح کشوری و بین‌المللی ادامه دارد‌. امسال ما تغییراتی را در فرایند مسابقات داریم، یکی از این تغییرات اضافه شدن رشته همخوانی و مدیحه سرایی است که قبلا فقط در دارالقرآن ها بود، اما امسال وارد مسابقات استانی هم شد. امسال مسابقات همخوانی مدارس هم کلید خورد و الان نزدیک دویست دانش آموز در این رشته شرکت کردند.

اصغر زاده افزود : به دلیل اهمیت بالای کار گروهی، امسال پنج رشته را به همین صورت برگزار کردیم که یکی از نقاط قوت مسابقات بود. بعضی از رشته ها هم امسال به مسابقات اضافه شد . رشته گفتمان مهدوی به دلیل استقبال فراوان دانش آموزان، وارد مراحل اصلی مسابقات شد که رویکرد شیعی این رشته باعث تقویت ایمان دانش آموزان خواهد بود.

دانش آموز خبرنگاران پانا : سید سبحان نعمتی، احد غایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار