مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

همه دستگاه‌ها باید از مقام و وجودمعلم تقدیر و تشکر کنند

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت آموزش و پرورش و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند و همگی از مقام و وجود معلم تقدیر و تشکر کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌ها باید از مقام و وجودمعلم تقدیر و تشکر کنند

امیر شوشتری مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:طبق فرمایش مقام معظم رهبری که به صورت کامل فرمودند این هفته هفته تکریم از معلمین است .معلمی کار بسیار بزرگ و با ارزشی است. آموزش و پرورش، رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغی باید در این زمینه نقش ایفا کنند.

وی ادامه داد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری ما اعلام می کنیم که قسمت مشاوره از مهم ترین پایه ها و ارکان تعلیم و تربیت است و ارتباط مستقیمی با دانش آموزان و همکاران فرهنگی و مخصوصا با اولیاء دارد لذا مشاوره جزو ارکان مهم تعلیم و تربیت است و به آن اهمیت می دهیم. روانشناسی در آموزش و پرورش و رشد و یادگیری کودکان بسیار موثر است و از طرفی هم همه ی خانواده ها نگران فرزندانشان هستند و به تربیت و رشد آنها اهمیت می دهند لذا برای داشتن یک زندگی آرام و خوب و داشتن فرزندانی سالم و توانا به رهنمودهای یک روانشناس نیازمندیم.

شوشتری گفت: روانشناسی تربیتی بر روی دانش آموزان واقعا اثر گذار است مثل محیط خانه و خانواده، در بین همسن و سالان و احساسات عاطفی و بهداشت روانی فرد که بسیار مهم است.

وی در پایان گفت: از همه مشاوران تشکر می کنم که راهنمایی دانش آموزان در امور تحصیلی را بعهده دارند تا مسیر درست را انتخاب کنند ،از خداوند متعال می خواهم که روح شهیدان عزیز کشور بخصوص شهدای دانش‌آموز و شهدای معلّم را محشور کند .

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار