مدیر آموزش و پرورش ملارد:

آیین سپاس معلم، درس قدرشناسی و سپاسگزار بودن را به دانش‌آموزان می‌آموزد/فیلم

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، آیین سپاس معلم را زمانی مغتنمی برای آموختن درس قدرشناسی و سپاسگزار بودن به دانش‌‌‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین سپاس معلم، درس قدرشناسی و سپاسگزار بودن را به دانش‌آموزان می‌آموزد/فیلم

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین سپاس معلم دبیرستان دخترانه فرزانگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی، شهدای دانش‌آموز و استاد شهید، مرتضی مطهری و تبریک به جامعه فرهنگیان ملارد، بیان کرد: در هفته معلم، برنامه‌های متنوعی برای معلمان و دانش‌آموزان تدارک دیده شده که همه در جهت تکریم و ابراز مقام والای معلم است.

وی خطاب به دانش‌‌‌آموزان ادامه داد: همواره قدردان معلمان خود باشید چرا که در آینده به هر جایگاهی برسید مرهون زحمات و فداکاری‌های معلمان خود هستید.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات همکاران و مدیران مدارس ملارد گفت: جایگاه معلمان در جامعه ستودنی و انکارناپذیراست، یکی از مهارت‌هایی که دانش‌آموزان در آیین سپاس معلم یاد می‌گیرند، رسم سپاسگزاری و قدرشناسی است که در تمام زندگی خود لازم است به کار ببندند.

تیموری‌راد تصریح کرد: لازم است که دانش‌آموزان تلاشگر این جامعه، با مفاهیم موجود در آثار استاد مطهری به ویژه حجاب و عفاف آشنا شوند و آن را در زندگی خود به کار ببندند، چرا که علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، عاملی برای روشنگری و تبیین ارزش و اهمیت حجاب برای دانش‌آموزان می‌شود.

همچنین جابر کریمی، فرماندار ملارد نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم به تمامی تلاشگران جبهه مدارس، بیان کرد: قطعاً نقش معلم در تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی مثل قاسم سلیمانی‌ها بسیار پررنگ و بی‌بدیل است، افرادی که نقش مهمی در رشد و توسعه این مرز و بوم بسیار نقش‌آفرینی کرده‌اند، همه روزگاری دانش‌آموز بوده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان ملارد بیش از ۳۰۰۰ نیروی فرهنگی در حال فعالیت هستند و به یاری خدا، افراد موفق و متعهدی را به جامعه شهرستان معرفی کرده‌اند.

کریمی افزود: امیدوار هستیم به عنوان نماینده دولت و با برنامه‌ریزی ‌‌‌‌ دقیق‌تر، زمینه را برای رفاه شرایط معیشتی معلمان فراهم کنیم، معلم در این جامعه نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشد و انشالله در آینده‌ای نزدیک، معلمان ما بدون هیچ دغدغه‌ای در این شرایط جنگ ترکیبی که توسط دشمنان ایجاد شده، مسیر درست را به دانش‌آموزان نشان دهند و شهرستانی آباد، بابصیرت و موفق داشته باشیم.

وی تأکید کرد: سعی خواهیم کرد در شورای آموزش و پرورش با همکاری سایر مسئولین، شرایط بهتری را برای اداره آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان فراهم کنیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار