مدیر موسسه خیریه فرزاندان شهدا کرج در گفت‌وگو با پانا:

نیکوکاران دست‌های خداوند در زمین هستند

کرج (پانا) - یکی از معلمان دبستان پیام آزادی ناحیه یک کرج و مدیر موسسه خیریه فرزاندان شهدا کرج گفت نیکوکاران دست‌های خداوند در زمین هستند و همین باعث می‌شود تا هر کسی نسبت به هم‌نوع خویش مسئول باشد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نیکوکاران دست‌های خداوند در زمین هستند

سید علیرضا قریشی، معلم دبستان پیام آزادی ناحیه یک کرج و مدیر موسسه خیریه فرزندان شهدا کرج در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «۱۸ سال است با عشق به معلمی می پردازم. علت انتخاب این شغل این بود که پیش از روی آوردن به دبیری در شرکت سایپا مشغول به کار بودم، اما افزون بر علاقه خود به دانش آموزان و تدریس به دلیل آنکه مادرم در آموزش و پرورش مشغول به کار بودند من نیز به سمت دبیری جذب شده و وارد این شغل شدم.»

قریشی افزود: «در خانواده ما کار نیک و نیکوکاری مرسوم بوده است. زمانی که پدرم به درجه شهادت نائل شدند مادر و همسران شهدای دیگر در محل زندگیمان اقدام به تاسیس موسسه خیریه ای کردند که به فعالیت هایی از قبیل تهیه جهیزیه، کمک به ایتام و... می پرداخت همین موضوع سبب شد تا من نیز به این سمت جذب شوم.»

مدیر موسسه خیریه فرزندان شهدا در تشریح فعالیت های موسسه گفت: «موسسه ما حدود ۱۵ سال است فعالیت می‌کند که لازم به ذکر است فعالیت های موسسه پس از پیداش همه‌گیری کرونا پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای طرح موازات بیشتر شده و جدی تر پیگیری می شود.»

وی با اشاره به فعالیت های ۱۴گانه موسسه خیریه فرزندان شهدا با ابراز علاقه خود نسبت به فعالیت بازارچه دائمی لباس و پوشاک در این باره گفت: «نمایشگاه دائمی پوشاک و کفش موسسه خیریه فرزندان شهدا فعالیت بسیار دلنشین و لذت بخش و مورد علاقه من در موسسه است.»

قریشی اضافه کرد: «در این نمایشگاه دائمی خانواده های نیازمند می توانند با انتخاب خود وسایل مورد نیاز خود را به طور رایگان تهیه کرده و به خانه ببرند.»

مسئول موسسه خیریه شهدای کرج در ادامه با اشاره به اینکه تمام زندگی من ابتدا از اهل بیت و سپس از نیکوکاری است، بیان کرد: «نیکوکاری جزو لذت بخش ترین کارهای دنیوی من است.»

قریشی در پایان خطاب به نوجوانان گفت: «مسیر خود را در مسیر اهل بیت قرار دهید و کمک به هم نوع خود را فراموش نکنید. هرگز این را از یاد نبرید که نیکوکاران، دست‌های خداوند در زمین هستند و همین باعث می شود تا هر یک از ما نسبت به هم نوع خویش مسئول باشیم.»

دانش آموز خبرنگار: غزل کشاورز نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار