مدیر آموزشگاه عدالت جوادآباد:

نیکوکاران هیچ‌گاه دیگران را وسیله رسیدن به خواسته‌های خود قرار نمی‌دهند

جوادآباد(پانا) - مدیر آموزشگاه عدالت جوادآباد گفت از ویژگی‌های نیکوکاران این است که هیچ‌گاه دیگران را وسیله رسیدن به خواسته‌های خود قرار نمی‌دهند، با یکدیگر بی‌دلیل دشمنی نمی‌کنند و مهربان هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نیکوکاران هیچ‌گاه دیگران را وسیله رسیدن به خواسته‌های خود قرار نمی‌دهند

میترا نادری مدیر دبیرستان دخترانه عدالت جوادآباد در مراسم جشن همدلی در این آموزشگاه، اظهار کرد: نیکوکاری صرفا در قبال آشنایان نیست و ما باید این رفتار را نسبت به دیگران نیز داشته باشیم؛ به هم‌نوعان خود کمک کنیم تا از مشکلات و گرفتاری‌ها و معضلات زندگی عبور کنند و این قطعا حس خوبی به ما برای ادامه این کار منتقل خواهد کرد.

وی ادامه داد: نیکوکاری می‌تواند دنیا را به مراتب زیباتر کند، از ویژگی‌های نیکوکاران است که هیچ‌گاه دیگران را برای رسیدن به خواسته‌های خود وسیله قرار نمی‌دهند؛ با دیگران بی‌دلیل دشمنی نمی‌کنند، نسبت به دیگران حس مهربانی دارند و همین طور اخلاق آن‌ها به نسبت طبقه اقتصادی دیگران متفاوت نخواهد بود.

مدیر مدرسه عدالت در رابطه با نیکوکاری در اسلام بیان کرد: در مکتب متعالی اسلام، غیر از پرستش‌های‌ ضروری همانند نماز، روزه و... هر کاری که با انگیزه خدایی انجام شود، پرستش است. هر چند از نظر صورت ظاهری بسیار کوچک باشد، کمک کردن به دیگران نیز از کارهای بسیار پسندیده‌ای است که در دین اسلام هم به آن تاکید زیادی شده است.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا شرفی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار