معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

با برنامه‌ریزی مناسب از پراکندگی فضاهای ورزشی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان استفاده شود

زنجان (پانا) - معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی استانداری زنجان گفت انتظار می‌رود با توجه به پراکندگی طرح‌های ورزشی برنامه‌ریزی مناسب جهت بهره‌مندی همه دانش‌آموزان از این فضاها صورت پذیرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
با برنامه‌ریزی مناسب از پراکندگی فضاهای ورزشی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان استفاده شود

ابولفضل رفیعی ضمن تبریک هفته معلم و تشکر از همه خیرین و مدیرانی که در افتتاح فضاهای ورزشی نقش داشته اند ابراز امیدواری کرد این عملکرد باعث توسعه روزافزون فعالیت‌های امیدبخش ورزشی، تربیتی و فرهنگی در جامعه شود.

وی به اهداف طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: دولت در توزیع خدمات مختلف و افزایش سرانه ها اهتمام جدی دارد که یکی از مصادیق آن بهره برداری در قالب طرح های متنوع استانی و ملی، علی الخصوص طرح شهید سلیمانی است که دانش آموزان را برای شکوفایی استعدادها و افزایش مهارت‌های زندگی و شغلی کمک می کند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه پراکندگی طرح های ورزشی در سطح استان وجود دارد،گفت: انتظار می رود با زمینه سازی و مدیریت درست برای حضور مردم و دانش آموزان محله های اطراف و بهره مندی بیشتر و بهتر از این فضاها برنامه ریزی مناسب اتخاذ شود.

گفتنی است آیین افتتاح متمرکز 10 چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی روز یکشنبه 10 اردیبهشت با حضور مسئولین استانی در آموزشگاه علامه طباطبایی ناحیه 2 زنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار