نهضت ملی طراحی و ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزش دانش‌آموزی در طرح شهید سلیمانی/۷

کمک 550 میلیون تومانی خیرین زنجان به ایجاد فضاهای ورزشی دانش‌آموزی

تهران (پانا) - معاون تربیت‌‌بدنی و سلامت استان زنجان گفت خیرین شهر زنجان ۲۵۰ میلیون تومان، مردم شهرستان‌های زنجان ۳۰۰ میلیون و منطقه آموزشی یک شهرستان ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک 550 میلیون تومانی خیرین زنجان به ایجاد فضاهای ورزشی دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، حجت محمدی با اشاره به جزئیات اجرای طرح شهیدسلیمانی در استان زنجان اظهار کرد: در استان زنجان ۱۰ سالن، ۲۰ زمین چمن مصنوعی، ۶ کلاس درس تربیت‌بدنی و ۴ زمین ساحلی داریم که براساس طرح شهیدسلیمانی پی‌ریزی سالن‌ها انجام شده و تجهیز سوله‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آماده‌سازی زمین چمن‌ها در دستور کار است؛ ۴ زمین چمن افتتاح شده است و ۵ زمین چمن دیگر تا هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود که در اختیار دانش آموزان عزیز استان زنجان قرار خواهد گرفت.

محمدی بیان کرد: ۴ کلاس درس تربیت‌بدنی افتتاح شده است که تا هفته تربیت‌بدنی تمام کلاس‌های درس تربیت‌بدنی به طور کامل افتتاح خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان زنجان افرود: تغییر کاربری زمین ساحلی استان نیز در دستور کار است تا این زمین نیز به چمن تبدیل شود.

وی با اشاره به مشارکت خیرین در اجرای طرح شهیدسلیمانی و ایجاد فضای ورزشی در استان زنجان اضافه کرد: خیرین در این بخش ۲۵۰ میلیون، مردم شهرستان‌های زنجان ۳۰۰ میلیون و منطقه آموزشی یک شهرستان ۱۰۰میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته اند. همچنین مشارکت شهردار و شورای شهر در این راستا بسیار چشمگیر و ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار