معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

باید تمامی تلاش‌های ما در رابطه با قرآن، عترت و نماز به رفتار قرآنی در دانش‌آموزان منجر شود

شروع مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی آذربایجان شرقی از پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه

تبریز(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت تلاش‌های بی‌وقفه در دانشگاه تعلیم و تربیت استان در رابطه با قرآن، عترت و نماز ، بر لزوم تبیین رفتار قرآنی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
باید تمامی تلاش‌های ما در رابطه با قرآن، عترت و نماز به رفتار قرآنی در دانش‌آموزان منجر شود

پناه علی حسین زاده در جلسه هماهنگی کمیته های اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و هشتمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز فرهنگیان گفت: همکاران ما شبانه روز در تلاش اند تا بزرگترین رخداد قرآنی دانش آموزی و همکاران با بهترین کیفیت و رضایتمندی رقم بخورد که امیدواریم در سایه نظر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و یاری های حضرت حق بتوانیم در شان و عظمت قرآن برنامه های خود را پیش ببریم.

وی افزود: تمامی تلاش ما در بحث قرآن، عترت و نماز باید نهایتا به رفتار قرآنی منجر گردد؛ باعنایت به این اصل که کودکان بیشتر از رفتار می آموزند تا از گفتار؛ بنابراین لازم است خودمان رفتار قرانی داشته باشیم تا دانش آموزان عزیز نیز الگوبرداری کرده و رفتار قرآنی داشته باشند. هر دانش آموزی از هر نقطه ای که در این مسابقات حضور داشته باشد برای ما عزیز است و باید احترام او را حفظ کنیم و به همه توجه یکسان داشته باشیم و در پذیرش، داوری و تجلیل باید سعی کنیم تا از جان و دل تلاش کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم این مسابقات به بهترین نحو ممکن اجرا شود و بتوانیم میزبان خوبی برای دانش آموزان باشیم.

لازم به ذکر است که ظهر امروز، ستاد برنامه ریزی مسابقات با حضور اعضای کمیته های اجرایی برگزار شده و وظایف و انتظارات کمیته ها توسط رییس اداره قرآن، عترت و نماز آذربایجان شرقی تبیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار