معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با شعار"خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی"

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان با شعار "خدمت کریمانه، همدلی، امید آفرینی" خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با شعار"خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی"

پناه علی حسین زاده در گفت و گو با پانا ضمن اعلام این خبر گفت: برای گرامیداشت دهه مبارک کرامت، برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که همزمان با سراسر کشور در مدارس آذربایجان شرقی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه های این دهه با شعار "خدمت کریمانه، همدلی، امیدآفرینی" از ۳۱ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا دهم خرداد ماه که میلاد مسعود حضرت امام رضا (ع) است، ادامه خواهد یافت.

حسن زاده ادامه داد: اولین روز این دهه به نام روز دختر نامگذاری شده که به همین مناسبت در مدارس دخترانه به ویژه در مدارسی که به نام حضرت معصومه (س) نامگذاری شده، ویژه برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد.

وی از برپایی ایستگاه های خدمات مشاوره ای رایگان در سطح کلانشهر تبریز و مدارس و مناطق محروم استان خبر داد و گفت: در این دهه در سایه هماهنگی با کانون مشاوره آستان قدس رضوی، مشاوران این کانون در مدارس مناطق محروم شهر حاضر و به دانش آموزان و والدین آنها خدمات روان شناختی و مشاوره ای ارائه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: لازم به ذکر است که همچنین با همکاری امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش استان، در اردوگاه ها، مراکز فرهنگی و تربیتی نیز برنامه های متنوعی برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.

حسین زاده در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران مدارس خاطرنشان کرد: از مدیران محترم مدارس انتظار داریم تا با عنایت به تاثیر حضور در برنامه های مناسبتی در تربیت اعتقادی و دینی دانش آموزان، برای اجرای برنامه های این دهه نیز برنامه ریزی کرده و ضمن مشارکت در برنامه های متمرکز اجازه دهند برنامه ها توسط دانش آموزان عزیز اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار