معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی:

هدف از تحصیل، عالم شدن و حل مشکلات جاری و آینده کشور است

شیروان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی بیان کرد هدف از تحصیل، عالم شدن و حل مشکلات جاری و آینده کشور است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تحصیل، عالم شدن و حل مشکلات جاری و آینده کشور است

حسن ناهیدی در آیین تجلیل از منتخبین آزمون های مرحله اول المپیاد شهرستان شیروان با اشاره به اینکه اسلام یک نگاه بنیادی به کسب علم دارد، افزود: شما دانش آموزان می توانید به عنوان امیدهای آینده، راه گذشتگان را ادامه داده و باعث سرافرازی کشور شوید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این همایش بزرگ گفت: المپیاد بستری بین المللی و یک فرصت در سیستم آموزش و پرورش جهانی است و دانش آموزان به طور همزمان استعدادهای خودشان را به رقابت می گذارند.

ابوالقاسم اکبری افزود: ۴۴ سال پیش اولین المپیاد ریاضی در کشور رومانی برگزار شد و امروز شاهد این هستیم که المپیادها در ۱۴ رشته مختلف و در سطح کشورهای دنیا برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال گذشته ۳۸۶ نفر در المپیادها حائز رتبه شدند، اما امسال با ۴۵ درصد رشد به ۵۰۹ نفر رسیدیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اراده شما دانش آموزان عزیز است که تلاش های معلمان و اولیاء را به نتیجه می رساند.

علی جدی با بیان اینکه علت موفقیت و توسعه هر کشوری جوانان هستند، افزود: مهمترین مسئله در این کشور آسیب دیدن باورها و نگاه و اعتماد به بیرون از کشور است و باید با گفتمان و تقویت اعتماد به نفس، توانمندی های داخلی را باور و تبیین کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در بسیاری از حوزه‌ها، با همه محدودیت ها و تحریم‌هایی که داشتیم و داریم در رتبه اول و پیشتاز هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز در این همایش گفت: هر ایده و فکری که از طرف نمایندگان مدیران، اولیاء و دانش آموزان شهرستان شیروان در شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان مطرح شده به تصویب رسیده است.

فرامرز شجاعی از حمایت های همه مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به آموزش و پرورش شیروان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان به پاس تلاش های تعدادی از مدیران مدارس، دبیران و منتخبین آزمون های مرحله اول المپیاد با اهدای لوح سپاس و تندیس مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار: ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار