مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی:

افتخار استقلال و غرور یک ملت، مرهون تلاش‌های جامعه کارگری است

شیروان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی اظهار کرد افتخار استقلال و غرور یک ملت مرهون تلاش‌های جامعه کارگری است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتخار استقلال و غرور یک ملت، مرهون تلاش‌های جامعه کارگری است

مهدی اسلام‌خواه در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان شیروان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر به ویژه شهید محمد کاظم زاده به عنوان شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور در سال ۱۴۰۲ و شهید محمد کلاته از شهدای شاخص جامعه کار و تولید خراسان شمالی، اظهار کرد: در حیطه کار و کارگری باید به خودمان افتخار کنیم که در جامعه ما هر وقت حرف از شعار سال می شود، در تحقق این شعار و در هر کجا صحبت از افزایش تولید، کاهش هزینه ها، تولید انرژی های نو، مدیریت تعمیر و تجهیزات و ماشین آلات حتی در شرکت های دانش بنیان می شود، کارگران ما با خرد بسیار و قوه تفکر خود در همه عرصه‌ها حضور دارند و حرف اول را می زنند.

اسلام خواه از قانون کار به عنوان گسترده ترین قانون بعد از قانون اساسی یاد کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، بانک توسعه تعاون، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، صندوق بازنشستگی فولاد، صندوق کارآفرینی و بانک رفاه کارگران زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند و این افتخار بزرگی است که با خودباوری می شود در همه عرصه ها بهتر کار کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در ادامه از اعزام کارگران نمونه به تهران جهت دیدار با مقام معظم رهبری به نشانه اهمیت جامعه کار و تولید خبر داد و افزود: استاندار، فرمانداران، بخشداران، بسیج کارگری و کارفرمایان مکمل هم هستند و همه کارگران نیز با همدلی و مشارکت در کنار یکدیگر کار می کنند، بنابراین شأن و شخصیت و کرامت همه کارگران باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه 78 برنامه در سطح استان در هفته کار و کارگر در حال برگزاری است، گفت: به خودتان افتخار کنید ما هم به عنوان خادمان شما در جامعه کارگری، پیگیر کارهای شما عزیزان هستیم و خواهیم بود.

فرماندار شهرستان شیروان نیز با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام گفت: کار و تلاش در راه تأمین نیازهای ضروری زندگی، همانند جهاد رزمنده در راه خدا است.

دولت اسماعیل زاده با تبریک هفته و روز کار و کارگر از تلاش های همه کارگران تقدیر و تشکر کرد و افزود: زحمات همه عزیزان در تحقق شعار سال، با هدف جهش تولید، بی اثر کردن تحریم ها، شتاب در تأمین نیازهای واقعی کشور، رسیدن به خودکفایی و عدم وابستگی به سایر کشورها قابل تقدیر است.

وی در پایان خواستار استفاده کارفرمایان از محصولات تولیدی شهرستان شیروان در مجالس و محافل خود در جهت رونق بازار و استفاده از بیمه و تامین اجتماعی شد.

خبرنگار: حسنعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار