فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شیروان:

تکریم کارگران موجب پیشرفت کشور در رشد تولید و مهار تورم خواهد شد

شیروان(پانا) - فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شیروان اظهار کرد تکریم کارگران موجب پیشرفت کشور در رشد تولید و مهار تورم خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تکریم کارگران موجب پیشرفت کشور در رشد تولید و مهار تورم خواهد شد

هادی ابراهیمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شیروان در جمع اعضای شورا و فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان شیروان با بیان روایتی از امام علی علیه السلام در رابطه با اهمیت کار و کارگری گفت: بزرگترین عبادت، کار و کسب روزی حلال است و پیامبران و امامان علیهم السلام علاوه بر مسئولیت خطیر خود، حفر چاه و کار زراعت و باغبانی را نیز انجام می دادند.

ابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای کارگر گفت: هرچقدر کارگران را بیشتر تکریم کنیم، پیشرفت کشور و چرخ تولید و صنعت به همان میزان بهتر می چرخد و همه ما باید به کارگران روحیه بدهیم تا وضعیت اقتصاد و تولید و پیشرفت کشور بهتر شود.

هادی ابراهیمی با معرفی شهید شاخص جامعه کارگری شهرستان، دیدار با خانواده های شهدای کارگر همراه با قرائت وصیت نامه شهید، فضاسازی در سطح کارخانجات و واحدهای تولیدی، برگزاری شیفت ایثار(کار به صورت جهادی و راه اندازی خط تولید یا تمیزکاری واحدهای تولیدی)، بازدید از کارخانه قند و نیروگاه تولید انرژی برق ویژه دانش آموزان ششم و هفتم، انتشار بیانیه، افتتاح خانه نیازمند در روستای گدوکانلو، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، شرکت در نماز جمعه و اعلام از تریبون نماز جمعه همراه با برگزاری میز خدمت در مصلی، دیدار با امام جمعه، عطر افشانی گلزار شهدای کارگر، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در قالب تهیه بسته‌های معیشتی، تقدیر از کارگران نمونه، ارسال پیامک تبریک، برگزاری جلسه با کارگران و کارفرمایان، برگزاری هیئت اندیشه ورز در حوزه کارمندی و کارگری، انجام برنامه های جهادی تخصصی، برگزاری جلسه های روخوانی قرآن کریم، اعزام سفیران تولید به مدارس با هدف آشنایی با صنعت و تولیدات ایرانی، بازدید از مرکز رشد علمی، برگزاری مسابقات ورزشی (تیراندازی، پینگ پنگ، پیاده روی عمومی کارگران) آزاد کردن تعدادی از کارگران زندانی با جرایم غیر عمد، معرفی تعدادی از کارگران جهت اشتغال در شهرک صنعتی شیروان را از برنامه های اجرایی در طول هفته کار و کارگر بیان کرد.

حجت‌الاسلام مرادیان یکی از اعضای شورای حوزه کارمندی و کارگری نیز گفت: اجرای طرح صالحین در ادارات، پایگاه ها و کارخانجات غریب واقع شده است، بنابراین می توان اقامه نماز، قرائت قرآن، ادعیه و... را در قالب این طرح اجرا کرد.

وی خواستار سرکشی بیشتر از ادارات و کارخانجات در جهت زنده و پویاتر نگه داشتن آنان شد و افزود: کارگران عوامل شادابی را در جامعه به وجود می آورند و اگر آنان نباشد چرخه تولید در کشور چرخش نخواهد داشت و نگاه همه ما به کارگران باید ویژه باشد.

مرادیان با اشاره به اینکه تکریم از کارگران فقط متعلق به یک روز نباشد، اظهار کرد: معرفی کارگران به عنوان نمونه موجب ایجاد انگیزه بیشتر کار در آنان خواهد شد.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیروان نیز گفت: امیدواریم در این هفته بتوانیم در شأن کارگران از تلاش های آنان تجلیل به عمل آوریم.

شایان ذکر است کتاب های اذان عشق با موضوع شهدای کارگر و مناره های عشق با موضوع شهدای کارمند توسط یحیی شعبانی از پیشکسوتان فرهنگی و جانشین فرمانده حوزه به رشته تحریر در آمده است.

در پایان تعدادی از احکام مسئولیت به اعضای شورا و فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شیروان اعطا شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار