معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش:

بیش از 2700 میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان خوزستان در سفر رئیس‌جمهوری اختصاص یافت

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش از اختصاص بیش از 2700 میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان خوزستان در سفر رئیس‌جمهوری به این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2700 میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان خوزستان در سفر رئیس‌جمهوری اختصاص یافت

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش؛ قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام‌الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفرهای استانی ریاست‌جمهوری در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: رتبه‌بندی، اقدام گسترده‌ای بود که قانون آن در دولت سیزدهم اجرایی شد.

وی با عنوان اینکه برای اجرای رتبه‌بندی صدها نفر شبانه‌روز کار کردند، گفت: در جریان اجرای رتبه‌بندی بیش از ۵۴ میلیون سند بررسی شد و در این خصوص حدود ۶ میلیون سند و حکم حقوقی صادر شد که اقدامی بی‌سابقه بود.

احمدی لاشکی با عنوان اینکه حتما ایراداتی در رتبه‌بندی وجود دارد که باید آن را در این بازه زمانی رفع کرد، گفت: شرایط برای اعتراض به نتایج رتبه‌بندی وجود دارد و این روند به منظور احقاق حق همکاران در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان در حال بهسازی و احیاء است و اساسنامه آن اصلاح شده و این در حال انجام است، ادامه داد: سنددار شدن املاک آموزش و پرورش اقدام بزرگی بود که موجب حفظ مالکیت آموزش و پرورش بر دارایی‌های خود شد و این مهم باید ادامه پیدا کند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر ریاست‌جمهوری به خوزستان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در جریان سفر ریاست‌جمهوری در نظر گرفته شده که از این بین ۴۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان در سفر رئیس‌جمهوری لحاظ شده و هر کجا از طرف راه کمک به دانشگاه فرهنگیان از طرف آموزش و پرورش وجود دارد دریغ نباید کرد.

احمدی لاشکی با اعلام این خبر که مجوز استخدام ۱۱ هزار نیروی پرورشی اخذ شده است، گفت: در عین حال مجوز استخدام ۲۰ هزار معلم متوسطه اول و دوم دریافت شده است که احتمالا در تیرماه سال جاری آزمون استخدام این حوزه برگزار خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار