آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش همزمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان

اهواز (پانا) - در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خوزستان ستاد ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان جهت پاسخگویی و رسیدگی به تقاضاهای مردم و فرهنگیان این استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

ستاد ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش همزمان با سفر رئیس جمهور و در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم و فرهنگیان عزیز خوزستانی در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از امروز آغاز به کار کرد.

در ستاد ارتباط مردمی وزارت آموزش و پرورش با توجه به تعدد کارشناسان، میزهای خدمت و سرعت کار متولیان پاسخگویی، مراجعان از شرایط در این ستاد ابراز رضایت‌مندی کردند.

میزهای خدمت با توجه به مشکلات مردم به ۶ اتاق تخصصی تقسیم می شوند و پس از سفر ریاست جمهوری این میزها به نحو دیگری نیز در خدمت مردم و فرهنگیان خواهند بود.

در ستاد ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش که با حضور قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شده است پس از دریافت مشکل از مردم و ثبت آن، کارگروه تخصصی در آموزش و پرورش با محوریت مدیر کل در حوزه های تخصصی مربوطه تشکیل و به آنها پاسخ داده خواهد شد و سپس در سامانه ثبت و نتیجه آن به اطلاع مراجعه کنندگان خواهد رسید.

خبرنگار : مهدی اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار