در جریان سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان خوزستان صورت گرفت:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ درخواست در مرکز سامد مستقر در حوزه ستادی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان

تهران (پانا) - در جریان سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان خوزستان بیش از ۱۰۰۰ درخواست در مرکز سامد مستقر در حوزه ستادی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان ثبت شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۱۰۰۰ درخواست در مرکز سامد مستقر در حوزه ستادی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش؛ این مطلب در بازدید رضامراد صحرایی (سرپرست وزارت آموزش و پرورش) و قاسم احمدی لاشکی (معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در سفرهای استانی رئیس‌جمهوری) عنوان شد.

بنا بر این گزارش، درخواست‌های مراجعان پس از ثبت در این سامانه، پردازش خواهد شد و پاسخ‌ها در همان سامانه به مراجعه‌کنندگان اعلام خواهد شد.

احمدی لاشکی در حاشیه این بازدید گفت: میز ارتباطات ریاست محترم جمهوری و مرکز سامد مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از نظم خوبی برخوردار بود و هیات همراه مستقر در این مرکز توانستند با دیدار چهره‌به‌چهره مراجعان که اغلب از معلمان و دانش‌آموزان و بعضا سایر اقشار بودند نسبت به شنیدن درخواست‌ها، پیشنهادها و نظرات آنان اقدام کنند.

وی افزود: تعیین تکلیف استخدامی، تبدیل وضعیت و رتبه‌بندی معلمان به نسبت سایر مسائل، فراوانی بیشتری داشت که به امید خدا و همت عالی مسئولان مربوطه، پیگیر تمامی آن‌ها خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار