مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش:

لازمه دست گرفتن ابتکار عمل، تفکر، همت، داشتن هدف و برنامه‌ریزی است

مشهد (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد لازمه دست گرفتن ابتکار عمل، تفکر، همت، برنامه‌ریزی و داشتن هدف است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
لازمه دست گرفتن ابتکار عمل، تفکر، همت، داشتن هدف و برنامه‌ریزی است

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی هنری در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: سال گذشته، سالی پرفراز و نشیب برای آموزش و پرورش کشور بود. نگاه همه به حوزه پرورشی بسیار معطوف شد و انتظارات و پرسشگری‌ها نسبت به آموزش و پرورش بسیار زیاد بود.

وی بیان کرد: ابتکار عمل، باید دست آموزش و پرورش باشد که لازمه دست گرفتن آن تفکر، همت، برنامه ریزی و داشتن هدف است. ما اگر برنامه ریزی نداشته باشیم، به روزمرگی دچار خواهیم شد.

وی افزود: اگر ما نگاه تحولی داشته باشیم بسیاری از مشکلات‌مان، حل خواهد شد. نیاز است که این نگاه در زندگی‌ما باشد.

پورثانی ادامه داد: به شما توصیه می‌کنم از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنید، زیرا ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم؛ بنابراین ظرفیت‌های مردمی را شناسایی کنید و استفاده از این ظرفیت‌ها را وظیفه خود بدانید. برگزاری اعتکاف با حضور ۱۹هزار نفر از جمله کارهایی است که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به سرانجام رسید.

در ادامه، سجاد حاجی زاده، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات بیان کرد: اولویت اصلی‌ما حفظ سلامت دانش آموزان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، افزایش فعالیت تشکل سفیران سلامت دانش آموزی با انجام آموزش مدون استانی و نظارت بر نحوه فعالیت پایگاه تغذیه سالم مدارس است.

وی در پایان ضمن تشریح برنامه‌های هفته سلامت که با شعار "سلامت برای همه" نامگذاری شده است، از افتتاح همزمان ۱۱۰ اتاق بهداشت در سطح استان در جهت دسترسی عادلانه به سلامت مدارس با اولویت حاشیه شهر و مناطق محروم خبر داد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار