معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

یکی از مهمترین وظایف حوزه پرورشی و فرهنگی، ترویج ولایتمداری است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به وظایف و اهداف معاونت پرورشی و فرهنگی، یکی از مهمترین وظایف این حوزه را ترویج ولایتمداری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین وظایف حوزه پرورشی و فرهنگی، ترویج ولایتمداری است

پناهعلی حسین زاده در همایش فصلی مدیران و فرماندهان پایگاه های کانون های بسیج فرهنگیان استان ضمن اشاره به وظایف بسیج فرهنگیان گفت: یکی از مهم ترین وظایف ما ترویج ولایت مداری و برنامه ریزی و تلاش برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و تحلیل مشکلاتی که در نظام آموزش و پرورش وجود دارد، است که اگر بتوانیم این مشکلات را به خوبی حل کنیم قطعا خروجی خوبی را از طرح ها و برنامه ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر ما به عنوان هیات اندیشه ورز نتوانیم به صورت منسجم تر و علمی تر حرکت کنیم و نتوانیم به آموزش و پرورش سمت و سو بدهیم موفق نخواهیم شد و لذا در این خصوص باید آسیب ها را تحلیل کنیم، راهکارهایی که می‌تواند با توجه به امکانات موجود پاسخ گوی مشکلات باشد باید حتما راه را نشان دهیم و برای برنامه ریزان و تصمیم گیران آموزش و پرورش تصمیم سازی کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تعمیق باور های دینی و باور های انقلابی دانش آموزان دو ماموریت اصلی حوزه پرورشی و فرهنگی است و در این خصوص باید با هر برنامه و طرحی که می‌توانیم این دو ماموریت را به خوبی انجام دهیم.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با انجام درست وظایفی که به عنوان بسیج فرهنگی بر عهده داریم بتوانیم به سوی آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار