آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:

رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است

تهران (پانا) - دبیر شورای نگهبان گفت رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است

آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز این شورا با تبریک عید سعید فطر گفت: این عید بزرگ را خدمت شما همکاران بزرگوار و همه مسلمانان، به‌ویژه مردم شریف ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان مورد قبول خدای متعال قرار گرفته باشد و برکات این ماه، به‌ویژه شب‌های قدر، شامل امت اسلام و مردم عزیز ایران شود.

وی ادامه داد: همه ما باید معنویت حاصل شده از این ماه باعظمت را حفظ کنیم و در زندگی فردی و اجتماعی خود جاری کنیم.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حضور مومنانه مردم سراسر ایران در نماز عید فطر تاکید کرد: این حضور جلوه دیگری از خداباوری این مردم شریف را پیش چشم جهانیان گذاشت و بی‌اعتباری تحلیل‌های مغرضانه دشمنان امت اسلام را بیش‌از پیش اثبات کرد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: جدیت در انجام وظایف قانونی، همدلی و همکاری قوای سه‌گانه در چهارچوب قانون و پرهیز از سرگرم شدن به حواشی و مسائل بی‌اهمیت از نکات مورد تاکید رهبری بودند که توجه به آنها از سوی همگان و به‌خصوص مسئولین راهگشاست.

وی ادامه داد: توجه به این رهنمودها به حل مشکلات کشور و تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است کمک خواهد کرد و این نکات تضمین کننده پیشرفت کشور و زمینه‌ساز حل مسائل مهمی است که با آنها روبه‌رو هستیم.

دبیر شورای نگهبان گفت: اولویت‌هایی که رهبری برای افراد و سازمان‌ها مشخص می‌کنند نشان دهنده اشراف کامل ایشان به مشکلات و توانایی‌ها و امکانات مادی و معنوی کشور است و با قاطعیت می‌توان گفت توجه به این رهنمودها نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است.

آیت‌الله جنتی در پایان سخنان خود گفت: بر اساس تعالیم و آموزه‌های اسلامی فرصت‌ها و امکاناتی که در اختیار مسئولان قرار دارد نعمت‌های گرانقدری هستند که خداوند در اختیار آنها قرار داده و بهترین راه شکرگزاری نسبت به این نعمت‌ها، انجام وظیفه خالصانه است و بدون تردید هرچیزی که مانع انجام وظیفه صادقانه و خالصانه شود، از مصادیق کفران نعمت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار