امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

دانشجو معلمان خراسان جنوبی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند

بیرجند (پانا)- سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان تفاهم‌نامه همکاری در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشجو معلمان خراسان جنوبی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: قدمت دانشگاه فرهنگیان با به عنوان مرکز تربیتِ معلم افزون بر صد سال است و وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های دیگر این است که علاوه بر اینکه مورد توجه خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، رسالت تامین و تربیت معلم مورد نیاز کشور را بر عهده دارد.

اکبری مطلق با تاکید براینکه هر دانشجو معلم در پایان دوران تحصیل خود در دانشگاه فرهنگیان یک مهارت نیز آموخته باشد افزود: این ضرورت احساس می شود که دانشجو معلمان علاوه بر فراگیری دروس و برنامه های حرفه ای خود، به یادگیری حداقل یک مهارت و حرفه نیاز دارند که در زندگی شخصی و انجام امور شغلی از آن بهرمند شوند. سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اظهار امیدواری کرد: دانشگاه فرهنگیان بتواند از خدمات ارزشمند آن اداره کل به بهترین نحو بهرمند شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان،ضمن معرفی اداره کل فنی و حرفه ای، اهداف و رسالت ها به بیان پتانسیل های موجود برای آموزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، از سرپرست ومسئولان دانشگاه دعوت کرد جهت آشنایی با فعالیت های آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای از این اداره کل بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار