در شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی عنوان شد:

راهیابی ۸اثر دانش‌آموزان خراسان جنوبی به جشنواره ملی مفاخر

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت از مجموع 150 راه یافته به مرحله استانی جشنواره ملی مفاخر تعداد 8 اثر جواز رقابت در مرحله کشوری را به دست آوردند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی  ۸اثر دانش‌آموزان خراسان جنوبی به جشنواره ملی مفاخر

سید علیرضا موسوی نژاد، در اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در سال جاری، اظهار کرد: مرحله کشوری و اختتامیه جشنواره ملی مفاخر در اردیبهشت ماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود.

وی، با اشاره به اعزام ۱۸۰ دانش آموز دختر و پسر زیارت اولی به مشهد مقدس، در سال گذشته، عنوان کرد: در دومین مرحله برگزاری این اردوها که در اردیبهشت ماه انجام می شود، تعداد ۵۰ دانش آموز دختر و پسر زیارت اولی به مدت ۳ روز به پایبوسی امام مهربانی ها، اعزام می شوند.

به گفته موسوی نژاد، دانش آموزان حاضر در این اروی زیارتی ضمن زیارت مرقد شریف امام مهربانی ها و مهمان سفره حضرت شدن از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اردوگاه استفاده خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و عقیدتی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جلسه استانی تقدیر و تشکر از مربیان فعال سازمان دانش آموزی یکی از مهم ترین برنامه ها به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار