امام جمعه خلیل آباد:

سپاه نماد اقتدار نظام اسلامی است

خلیل آباد(پانا) - امام جمعه شهرستان خلیل آباد گفت سپاه نماد اقتدار نظام اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سپاه نماد اقتدار نظام اسلامی است

حجت الاسلام علی ناهیدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد گفت: دوم اردیبهشت سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) برای تاسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی است. نیرویی که در این ۴۴ سال مهم ترین و بیشترین نقش ها را در حفاظت از انقلاب اسلامی ایفا کرده است.بنیانگذار انقلاب،دوم اردیبهشت سپاه را بیانگذاری کرد و این ارگان از برکات بسیار زیادی برخوردار هست.

وی در ادامه گفت: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی،سپاه پاسداران برای پاسداری از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است .در این میان کسانی هستند که ۴۴ سال است که سپاه هراسی و سپاه ستیزی به راهبرد همیشگی شان تبدیل شده و از روز تاسیس این ارگان همیشه بر علیه آن مطالبی را منتشر می کنند و سپاه را زیر سوال می برند.

وی با توجه به زحمات سپاه پاسداران در این ۴۴ سال گفت: در ادامه به علل سپاه ستیزی دشمنان می پردازیم که اولین علت این است که سپاه نیروی واکنش سریع انقلابی و مردمی و خنثی کننده نقشه های دشمن بوده و هست. سپاه با داشتن قرارگاه های متعدد،امروز نماد کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.سپاه نماد قدرت و اقتدار مردم ایران و نظام اسلامی است.سپاه با رویکرد بسیج که جنبه مردمی دارد نماد توسعه فرهنگ سلامت نیز هست.همه اینها باعث شد تا امام راحل(ره) بگوید که اگر سپاه نبود و کشور نیز نبود.

خبرنگار دانش آموز:زهرا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار