فرمانده سپاه امام رضا:

حوزه تعلیم و تربیت، پاسداران را به وجود می‌آورد

مشهد(پانا)- فرمانده سپاه امام رضا گفت حوزه تعلیم و تربیت، پاسداران را به وجود می‌آورد و شاید سنگ زیربنای همه‌ی اتفاقاتی که امروزه در نظام شکل می‌گیرد، باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حوزه تعلیم و تربیت، پاسداران را به وجود می‌آورد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام به مناسبت روز پاسدار به همراه جمعی از معاونین، روسای ادارات و خبرنگاران دانش آموز سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی دیدار کردند.

سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا گفت:« خدا را شاکریم که در این حاکمیت الهی، رزق پاسدار و بسیجی بودن، به همه‌ی ما عنایت شده است. قطعا حوزه تعلیم و تربیت، پاسداران را به وجود می‌آورد و شاید سنگ زیربنای همه‌ی اتفاقاتی که امروزه در نظام شکل می‌گیرد، باشد.»

وی افزود:« من معتقد هستم اگر همه‌ی ارکان حاکمیت و نظام در تبعیت باشند، شاید شرایط بهتری داشته‌باشیم. منعطف بودن بسیج، موجب حضور او در تمامی عرصه‌ها شده است. بسیجی بودن، صرفا رفتن به پایگاه بسیج نیست؛ کسی که دلش برای نظام می‌تپد و خودش را در تبعیت مقام معظم رهبری می‌داند، قطعا از بسیجیان است و خوشبختانه بسیاری از مردم، این خصلت را در خود دارند.»

وی بیان کرد:« هدف دشمن در جنگ نرم، جوانان و نوجوانان است. دشمن، خاکریزهای جبهه را برداشته است و روح و روان جوانان و نوجوانان مارا مورد هدف قرار داده است.»

وی ضمن تشکر از مسئولین و دانش آموزان پیشتاز خراسان رضوی بیان کرد:« امیدواریم به برکات این ایام، خداوند این لطف و عنایت را به ما بکند که وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام دهیم و مسیر نورانی شهادت را طی کنیم.»

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:« سپاه پاسداران به عنوان قدرت جهادی در تمام عرصه‌ها با تمام قدرت از کشور حفاظت می‌کند. ما در عرصه تعلیم و تربیت، سعی داریم همکاران و دانش آموزان‌مان را مطلع کنیم که تعلیم و تربیت بدون امنیت، میسر نیست و این امنیت مرهون ایثار ایثارگران از جمله پاسداران انقلاب اسلامی است.»

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری بیان کرد:« اگر سپاه نبود، کشورهم نبود. اکنون دشمن تمام قدرت خود را برای هدف قرار دادن سپاه، بسیج کرده است. کشور در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و به ویژه امنیتی و نظامی به سپاه متکی است.»

وی ادامه داد:« رهبری و سپاه، دو موضوعی است که همواره در ارکان نظام، مدنظر قرار می‌گیرند و از اهداف مهم هستند. آموزش و پرورش به دلیل گستردگی، شاید برایش میسر نباشد که همه را تحت پوشش خود قرار دهد؛ اما با همکاری دستگاه‌های انقلابی از جمله سپاه این کار در حال انجام است.»

دانش آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار