فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

خبرنگار رسالت مهمی در جامعه دارد که ایجاد فضای امید و نشاط در کشور است

نیشابور (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان کرد خبرنگار رسالت مهمی در جامعه دارد که آن هم ایجاد فضای امید و نشاط در کشور است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار رسالت مهمی در جامعه دارد که ایجاد فضای امید و نشاط در کشور است

گردهمایی صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با اصحاب رسانه به همت بسیج رسانه شهرستان در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد.

سرهنگ علی نیک یاد عنوان کرد: خبرنگاران از بیان اخباری که به آن یقین ندارند باید پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید منافع ملی و منافع کشور به منافع حزبی اولویت داده شود.

نیک یاد یادآور شد: اصحاب رسانه افسران جنگ امروزی هستند که می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهند و دین خودشان را به شهدا و کنگره ملی 2400 شهید نیشابور ادا کنند.

وی عنوان کرد: بداخلاقی رسانه‌ای آفت خبرنگاری است؛ اینکه ما مجموعه‌ای را تخریب کنیم یعنی انصاف را زیر پا بگذاریم. از این رو در انتشار اخبار باید سیاه نمایی نکرده و در انتشار اخبار گزینشی عمل نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تصریح کرد: انتظار داریم خبرنگاران در قالب کنگره ملی شهدا شرکت کرده و نقش پررنگی را ایفا کنند. از این رو انتقال نقش شهدا به نسل جدید و شناساندن نقش نیشابور در دفاع مقدس موضوعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نیشابور نیز بیان کرد: در راستای انسجام بیشتر خبرنگاران عضو بسیج رسانه با همکاری مدیریت اردوگاه کشوری شهید رجایی باغرود نیشابور گردهمایی اصحاب رسانه به همراه خانواده ایشان برگزار شد.

سید موسی‌الرضا حسینی گفت: در این گردهمایی برنامه های ورزشی نیز برای خانواده ها تدارک دیده شد و در پایان هم از همه حاضرین با ضیافت شام پذیرایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار