رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی خبر داد:

برگزاری جشنواره سرود دانش‌آموزی «می‌گوییم یا علی»

اصفهان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با همکاری مجموعه فرهنگی وفاق و بضعه الرسول در نظر دارد جشنواره سرود «جاری خم» را جهت گفتمان‌سازی معارف اسلام ناب محمدی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعمیق‌بخشی این معارف برای قشر کودک و نوجوان، در مدارس ابتدائی استان اصفهان برگزار کند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره سرود دانش‌آموزی «می‌گوییم یا علی»

مرتضی شکری، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی این اداره کل در رابطه‌ با برگزاری جشنواره سرود دانش‌آموزی «می‌گوییم یا علی» پویش بازخوانی سرود (جاری خم)، اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با همکاری مجموعه فرهنگی وفاق و بضعه الرسول در نظر دارد جشنواره سرود «جاری خم» را جهت گفتمان‌سازی معارف اسلام ناب محمدی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعمیق بخشی این معارف برای قشر کودک و نوجوان، در مدارس ابتدائی استان برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده است تا این سرود در میدان امام خمینی (ره) اصفهان به‌صورت همگانی همخوانی شود، ادامه داد: مربیان پرورشی مدارس این سرود را بر اساس الگوی ارائه شده با دانش‌آموزان تمرین کرده و از همخوانی تصویربرداری کرده و تصاویر را برای ما در شبکه دانش‌آموزی شاد به آدرس @migooeimyaali ارسال می‌کنند.

شکری در خصوص ویژگی‌های فیلم‌های ارسالی توضیح داد: مکان مناسب جهت فیلم‌برداری ترجیحاً در فضای باز و نور مناسب و پشت زمینه خوب، کیفیت تصویربرداری و صدای واضح و همخوانی و نحوه ایستادن به‌صورت زیبا و منظم، از معیارهای مورد انتظار برای ارائه کلیپ‌های ارسالی است.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مراسم همخوانی همگانی مدارس ابتدائی شهر اصفهان، در میدان امام خمینی (ره) همراه با حضور مداح و تک‌خوان سرود برگزار می‌شود که این مراسم توسط صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ضبط و در شبکه‌های مختلف در ایام غدیر پخش می‌شود.

وی با اشاره به زمان تمرین سرود مدارس تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه، گفت: زمان ارسال آثار تا روز جمعه مورخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است و بررسی آثار تا روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

شکری با اشاره به زمان و مکان اجرای مراسم همخوانی دانش‌آموزان مدارس ابتدائی ابراز کرد: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در میدان امام خمینی (ره) اصفهان همخوانی دانش‌آموزان مدارس ابتدائی اصفهان از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: به ۱۴ اثر برگزیده هدیه نقدی به ارزش دوازده میلیون ریال اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار