شعار تابستان امسال تربیت بدون توقف است

اصفهان(پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان گفت شعار تابستان امسال تربیت بدون توقف است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شعار تابستان امسال تربیت بدون توقف است

مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان گفت: نورینو، نوری است از انوار خداوند که فرصت تربیت برای دانش آموزان را فراهم می‌کند.

شکری در خصوص سامانه نورینو افزود: در سامانه نورینو دانش آموزان می‌توانند از طریق _ ثبت نام کنند و مدیران از سیدا می‌توانند برنامه های خود را دنبال کنند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان در خصوص طرح نورینو تصریح کرد: این طرح رویکرد های خاص خود را دارد و این کار باید مردمی و جهادی باشد و دانش آموزان کارهای میدانی داشته باشند.

مرتضی شکری در خصوص برنامه های تابستانی گفت: از هفته آخر خرداد تا هفته دوم شهریور دوازده هفته پیش بینی کرده ایم که در حدود این ۸۰ روز ۶۵ روز مفید داریم که باید در این باره برنامه ریزی های دقیقی انجام شود.

وی در خصوص شعار تابستان امسال گفت: شعار تابستان امسال تربیت بدون توقف است و ۷ تیر ماه همزمان با عید قربان برنامه ی مسیپیاده روی از کنار سی و سه پل تا پل خواجو همراه با پایگاه های دانش آموزی و اولیا پیش‌بینی شده است.

شکری افزود: برای عید غدیر در گذر چهار باغ اصفهان گردهمایی دانش آموزان همراه با نقاشی با کمک کانون های کودک و نوجوانان پیش‌بینی شده است و از برنامه های دیگر در تابستان روز ۲۱ تیر ماه به مناسبت روز عفاف و حجاب ضیافت همگانی مادر و دختر و پدر و پسر و در خصوص روز خانواده و شعر ۲۵ تیر ماه حضور پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها همراه با نوه ها و طرح کتابخوانی اجرا شود. همچنین در دهه محرم و صفر دسته جان عزاداری دانش آموزان و ۱۹ مرداد روز خبرنگار به کمک سازمان دانش آموزی برگزاری زیارت همگانی گلستان شهدا را داریم و در نهایت اختتامیه ۲ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت اردو و دورهمی خانوادگی از برنامه های پیش بینی شده در تابستان امسال است.

وی در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان ادامه داد: ما نباید بگوییم اوقات فراغت چون این گونه یعنی اوقات اصلی نیز داریم بلکه باید بگوییم فعالیت تابستانی که اولویت فعالیت های تابستان دانش آموزان طبق نظر سنجی صورت گرفته از دانش آموزان برگزاری اردو، استفاده از فضای مجازی و رسانه و مشارکت اجتماعی، ورزش، هنر، کتابخوانی، فعالیت های دینی و مهارت های زبانی است.

شکری در پایان از مدیران خواست دستورالعمل برگزاری اردو ها را رعایت کنند و گفت تابستان فرصت خوبی برای بررسی کتابخانه های مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار