مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مهارت خواندن نماز صحیح را به سوادآموزان بیاموزیم

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت مهارت خواندن نماز صحیح را به سوادآموزان استان باید آموخت، زیرا آموزش و پرورش، انسان را تربیت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مهارت خواندن نماز صحیح را به سوادآموزان بیاموزیم

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در همایش افتتاحیه متمرکز استانی طرح نماز کلید بهشت است که در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از انگیزه‌های اصلی مبارزه با بی‌سوادی، کسب مهارت خواندن قرآن و اعمال دینی مانند نماز و قرائت قرآن است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در مورد تربیت که فرمودند: اساس عالم تربیت انسان است، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های آموزش دهندگان در کلاس را درست خواندن نماز به سواد آموزان تشکیل می دهد.

حجرگشت اضافه کرد: ما وظیفه داریم به سوادآموزان روش صحیح وضو گرفتن و خواندن نماز را آموزش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: توجه به ترجمه نماز از دیگر موارد مهمی است که آموزش دهندگان می بایست در کلاس های درسشان به آن بپردازند.

وی ادامه داد: رسالت ما در کلاس در دو بخش آموزشی و تربیتی است که نباید از بعد تربیتی آن غفلت کنیم.

وی بیان کرد: طرح نماز کلید بهشت است، می تواند نقش موثری در یاد گرفتن صحیح نماز در بین سوادآموزان استان البرز داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزر پایان یادآوری کرد: ستاد اقامه نماز استان در گسترش فرهنگ اقامه نماز در حوزه آموزش و پرورش همکاری همه جانبه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار