در گفت‌وگو با پانا:

بهتاش فریبا: حرف زدن از تبانی شخصیت فوتبال ایران را زیر سوال می‌برد

ترجیح می‌دهم در مورد اتفاقات بازی هوادار و استقلال حرف نزنم/دربی پایتخت قهرمان لیگ را مشخص می‌کند

تهران(پانا)- پیشکسوت استقلال معتقد است حرف زدن از تبانی شخصیت فوتبال ایران را زیر سوال می‌برد و بهتر است در مورد این مسائل صحبت نشود.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بهتاش فریبا: حرف زدن از تبانی شخصیت فوتبال ایران را زیر سوال می‌برد

مجتبی سیدی / بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا،با اشاره به پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار اظهار داشت:«همیشه بازی‌های قبل از دربی خیلی دشوارتر از بقیه دیدارهاست. قبل از دربی شرایط خاصی وجود دارد و تیم‌ها و حتی بازیکنان دوست ندارند که به هر دلیلی دربی را از دست بدهند و محروم شوند. دلیل دوم هم اینکه تیم‌ها سعی می‌کنند تا با برد و روحیه خیلی خوب به دربی بروند. همیشه این بازی برای هر بازیکنی ماندگار است و اتفاقات آن می‌تواند در تاریخ نوشته شود. به‌خاطر آن کسی حاضر نیست بازی دربی را از دست بدهد.»

وی افزود: «من گل‌های خیلی قشنگی برای استقلال زده‌ام. به هما از پشت هجده قدم با قیچی برگردان گل زدم. به شاهین از روی ضربه کاشته. اما گلی که به پرسپولیس زدم، همیشه در ذهن‌ها هست و همه به یاد دارند. شاید آن گلم به پرسپولیس خیلی فنی و قشنگ نبود اما در ذهن‌ها مانده است. آن بازی دقایق آخر دروازه بهروز سلطانی را باز کردم و استقلال را از باخت نجات دادم. به‌خاطر همین می‌گویم بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند تا دربی را از دست ندهند.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «دربی همیشه یک بازی خاص است. نه نتیجه قبل از این دیدار در آن تاثیرگذار است و نه جایگاه جدولی تیم‌ها برنده را تعیین می‌کند. معتقدم دربی مثل همیشه کم موقعیت است و هر تیمی بتواند از تک فرصت‌هایش بهره ببرد، می‌تواند برنده شود. قطعا این بازی هم با تمام شرایطی که وجود دارد و دو تیم روی فرم هستند، کم گل خواهد بود. همیشه دو تیم می‌گویند به حریف نباز حتی اگر منجر به از دست دادن قهرمانی هم شد. دو تیم اول به دنبال گل نخوردن هستند و بعد دنبال گل زدن. به همین دلیل احتیاط می‌کنند.»

بهتاش فریبا در خصوص صحبت‌های مرتضی فنونی‌زاده گفت:«هرکس نظر خودش را دارد.امیدوارم هفته پیش رو بازی جذابی ببینیم و پرگل باشد. مربیان و بازیکنان ترسو بازی نکنند و تماشاگران لذت ببرند. دوست دارم دربی مثل ال کلاسیکو و تقابل بزرگان باشد و پرگل شود. پرسپولیس تیمی قابل احترام است و انسجام تیمی بالایی دارد. نقطه قوت این تیم هافبک‌هایشان است. اما ۵۰ متر جلوی ما قوی‌تر از پرسپولیس است. نقطه آشیل پرسپولیس دو دفاع وسط‌شان است که کمی کند هستند و در مقابل مثلث هجومی ما سرعتی‌اند.»

وی خاطرنشان کرد: «فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد آن هم دربی. اما شک نکنید هر دو تیم برای برد می‌آیند. می‌دانند که مساوی سپاهان را قهرمان می‌کند. شاید بردن دربی قهرمان را مشخص کند و در هر صورت معتقدم این بازی تعیین کننده است. مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و به نفع سپاهان است. آنها دست بالا را دارند و بازی رودررو توانستند سرخابی‌ها را ببرند. در هر صورت شرایط،به نفع سپاهان است.»

پیشکسوت استقلال در خصوص زمزمه‌های تبانی تیم هوادار در بازی قبل دربی افزود: «هوادار نیمه اول بسیار عالی بود اما نیمه دوم بهتر بودیم و بردیم. اشتباهات زیادی داشتند اما نمی‌شود گفت تبانی. ترجیح می‌دهم در مورد اتفاقات بازی صحبت نکنم چون این حرف‌ها مال ۵۰ سال قبل است نه الان. حرف از تبانی شخصیت فوتبال ایران را زیر سوال می‌برد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار