بازسازی صحنه سرقت و تخریب عمدی یک واحد صنفی

تهران (پانا) - رئیس عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از بازسازی صحنه سرقت و تخریب عمدی توسط 4 شرور خبر داد و گفت در این عملیات پلیسی 3 تن از متهمان دستگیر و دستگیری متهم چهارم پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازسازی صحنه سرقت و تخریب عمدی یک واحد صنفی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی در توضیح این خبر بیان داشت: صبح امروز با دستور قضائی مبنی بر بازسازی صحنه تخریب و سرقت اموال یک واحد صنفی، 3 تن از افراد شرور به محل تخریب و سرقت حاضر و بازسازی صحنه جرم انجام شد.

وی در این خصوص توضیح داد: اواخر سال گذشته، ساعت 6:30 صبح، 4 شرور با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به یک واحد صنفی حمله ور با تخریب درب ورودی واحد صنفی در محدوده خیابان "خوش" متهمان وارد واحد صنفی می شوند و اموال داخل مغازه را در حالی که 2 کارگر در حال استراحت بودند، به سرقت می برند.

این مقام انتظامی به تهدید کارگران توسط این افراد شرور اشاره کرد و گفت: متهمان پس از سرقت اموال واحد صنفی، با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری 206 که به واحد صنفی مراجعه کرده بودند متواری می شوند.

راستی در ادامه ابراز داشت: هویت و مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که متهمان سابقه دار و پیش تر به جرایم مختلفی ار قبیل شرارات و کلاهبرداری تحمل زندان داشته اند.

رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه تا کنون 3 تن از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و دستگیری متهم چهارم پرونده که راننده خودروی سواری است در دستور کار قرار دارد ادامه داد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم کشف و متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و علت تخریب و سرقت اموال مغازه را کری خوانی با سایر افراد شرور منطقه اعلام کردند.

این مقام پلیسی بیان کرد: بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت متهمان پس از کری خوانی با یکی از اراذل منطقه، به این واحد صنفی که پاتوق این فرد بود حمله ور و مرتکب سرقت و تخریب شده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالک و کارگران واحد صنفی اطلاعی از کری خوانی این افراد شرور با یکدیگر نداشتند اعلام کرد: با رصد های اطلاعاتی توسط این پلیس، مشخصات و هویت متهمان شناسایی و بدین ترتیب مالک واحد صنفی موفق به طرح شکایت علیه متهمان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار