معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل:

توزیع کتب درسی یکی از شاخص‌های فعالیت پروژه مهر است

اردبیل(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های پروژه مهر، توزیع به‌موقع کتب درسی است.

کد مطلب: ۱۳۶۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتب درسی یکی از شاخص‌های فعالیت پروژه مهر است

ترحم رستمی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جلسه کارگروه استانی کتب درسی اظهار کرد: بمنظور تحویل بموقع کتب درسی به دانش آموزان، ثبت سفارش کتب در سامانه مذکور بایستی در اولویت اولیا و مدیران مدارس باشد.

وی افزود: در سال قبل مدیران مدارس در این خصوص خوب توجیه نشده بودند و به دنبال آن تعدادی از اولیای دانش آموزان هم در این زمینه به موقع ثبت سفارش نکردند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان تصریح کرد: یکی از دلایل ثبت با تاخیر کتب درسی، عدم انتخاب رشته بموقع توسط دانش آموزان بویژه در حوزه فنی و حرفه ای بود.

رستمی گفت: انتظار از نواحی و مناطق بر این است که بر اساس زمانبندی ضمن تحویل به موقع کتب از انبار اداره کل نسبت به توزیع بموقع آن اقدام نمایند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت رسانه در خصوص اطلاع رسانی به اولیا و دانش آموزان افزود: در موضوع توجیه اولیا برای ثبت به موقع کتب در سامانه، صدا و سیما و خبرگزاری ها می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان در پایان از مدیران مدارس مناطق روستایی خواست تا بصورت متمرکز نسبت به ثبت بموقع کتب دانش آموزان اقدام کنند.

گفتنی است شروع ثبت نام کتب درسی از ۲۷ فروردین ماه شروع و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت. همچنین توزیع کتب درسی پایه های آمادگی، اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر ماه تا ۱۰ شهریور خواهد بود. ضمنا اصلاح سفارش کتاب ها از ۱۸ تیر ماه شروع و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار