پروژه مهر در استان اردبیل به‌خوبی در حال اجرا است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت پروژه مهر در استان اردبیل با توجه به اقداماتی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شده‌است، روند مثبتی را طی می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر در استان اردبیل به‌خوبی در حال اجرا است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان که با رعایت شیوه نامه و پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، با اشاره به مناسبت های اخیر و استقرار دولت سیزدهم اظهار کرد: انتقال دولت در کمال آرامش و به دور از هر حاشیه ای، انجام شد.

او با آرزوی اینکه کشور در سال های آتی در راه توسعه و حل مشکلات موجود قدم بر خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قشر فرهنگی جامعه نیز همچون گذشته در مسیر تعلیم و تربیت تمام ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین دوشادوش سایر ارگان ها حرکت خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات موثر محسن حاجی میرزایی، بعنوان وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: بدون شک اقدامات موثری در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و در راستای سند تحول بنیادین انجام شده است و در ادامه نیز آموزش و پرورش با توجه به سند تحول بنیادین بعنوان نقشه راه، مسیر خود را ادامه خواهد داد.

ناصری همچنین، تمرکز در خصوص بازگشایی مدارس، پیگیری مطالبات جاری فرهنگیان و طراحی برنامه 60 روزه را از جمله برنامه های سرپرست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

او در ادامه با تقدیر از فعالیت های حوزه سوادآموزی استان از کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر معاونت سوادآموزی در ارزیابی عملکرد کشوری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار