مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک اراک:

کارهای سخت افزاری پروژه مهر تا ۱۵ مردادماه باید انجام شود

اراک (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک اراک بیان کرد کارهای نرم‌افزاری از قبیل برنامه‌ریزی کارهای آموزشی و پرورشی از ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریورماه به شکلی صورت پذیرد که در ۱۵ شهریورماه به معنای واقعی بازگشایی مدارس اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کارهای سخت افزاری پروژه مهر تا ۱۵ مردادماه باید انجام شود

حسین مولوی در نشست ستاد ثبت نام ویژه مدیران مدارس ابتدایی ضمن تقدیر از مدیران اظهار کرد: آموزش و پرورش بسیار پرمشغله است و همواره کار و دغدغه وجود دارد از جمله امتحانات، اوقات فراغت، ثبت‌نام، سازماندهی و غیره که همگی درگیری‌های فراوان ایجاد می‌کند.

وی افزود: مدیران مدارس مشغله‌های زیادی دارند؛ تک تک اولیا را باید توجیه و راهنمایی کنند، از این رو من صمیمانه عرض می‌کنم، متوجه زحمت مدیران، دغدغه و نگرانی آن‌ها هستم و در خصوص انواع مختلف قوانین و ضوابط و بازدید‌ها و ارزیابی‌هایی که از طرف اداره و سازمان صورت می‌گیرد، اعتقاد دارم که مدیران مدارس به معنای واقعی معاونین آموزش و پرورش هستند و اگر هم جهت و همسو بشویم و همدیگر را درک کنیم کارها بهتر انجام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک با اشاره به پروژه مهر خاطرنشان کرد: مدیران مدارس کارهای سخت افزاری را تا ۱۵ مرداد باید به اتمام برسانند و پس از آن کارهای نرم افزاری از قبیل برنامه‌ریزی کارهای آموزشی و پرورشی از ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریورماه به شکلی صورت پذیرد که در ۱۵ شهریور ماه به معنای واقعی بازگشایی مدارس را داشته باشیم.

فاطمه هداوند، معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اراک ضمن تشکر از حضور همکاران از یک سال زحمت مدیران و پرسنل آموزشگاه، از مدیران مدارس همجوار درخواست کرد با یکدیگر در تعامل بیشتری باشند تا مشکلات ارباب رجوع حل شود.

وی افزود: از مدیران می‌خواهم طبق قوانین مربوطه عمل کنند تا از ایجاد شبهات و مشکلات جلوگیری کنند. در موضوع ثبت نام مدارس تکریم ارباب رجوع که همان اولیای گرامی دانش آموزان هستند، اصلی‌ترین اقدام مورد انتظار از مدیران مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار