پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس قبله اول مسلمانان جهان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

متن پیام نقی سیاهکالی مرادی، مدیر کل آموزش وپرورش قزوین به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پاک و منزه است خدایی که در (مبارک) شبی بنده خود (محمّد) را از مسجد الحرام (مکّه معظّمه)به مسجد الاقصایی که پیرامونش را مبارک و پر نعمت ساختیم سیر داد تا آیات و اسرار غیب خود را به او بنماییم که او(خدا) به حقیقت شنوا و بیناست. (سوره مبارکه اسراء، آیه ۱)

یوم الله قدس، به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به « قدس » داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

فلسطین، با تاریخ و تمدن هزاران ساله، متأسفانه در قرن اخیر، اسیر دست متجاوزان اشغالگر صهیونیستی است و فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین، همه‌ی عدالت طلبان را به یاری فرامی خواند و امروز حمایت از ملت فلسطین، یکی از شاخص‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصول انسانی است. بی شک با وضعیت سیاسی جهان به ویژه خاورمیانه و توطئه های آمریکا و هم دستانش حضور در راهپیمایی روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است که وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد.

ملت ایران و مسلمانان و غیرتمندان سراسر جهان، با توجه به فرمان تاریخی بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، هر سال در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، از آرمان‌های الهی و انسانی مردم مظلوم فلسطین، حمایت کرده‌اند و طبق فرمایش های رهبر معظم انقلاب که فرمودند امروز فوری‌ترین وظیفه، مبارزه با خیانت کمرنگ کردن مسأله فلسطین است.

اینجانب در آستانه روز جهانی قدس، به نمایندگی از مجموعه آموزش و پرورش استان قزوین، با محکوم کردن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان، ضمن ارج نهادن به یاد و مقام شهدای مقاومت، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، دیپلمات های جاویدالاثرمان، فرا رسیدن روزجهانی قدس را گرامی داشته و از خداوند قادر متعال می خواهم جهان اسلام را حول اتحاد محمدی (ص)بر دشمنان خویش به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی پیروز گرداند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، فرا رسیدن یوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام، نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته، سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار