بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین به مناسبت روز قدس

قزوین (پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین، به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین به مناسبت روز قدس

متن بیانیه به شرح زیر است.

باسمه تعالی

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ
(اسرا / آیه ۱)

در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

اقدام امام خمینی(ره)منجر به پایه‌ریزی تشکیل یک جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس نیز گشت که امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمین جهان، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته و حتما این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

بروز وقایع اخیر جهانی به ویژه حمایت اروپائیان از مردم اوکراین و غفلت جهانی از مسئله۷۵ساله فلسطین اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ را بیش از پیش کرده است.

شورای تشکل های دانش آموزی استان قزوین ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه دانش آموزان و فرهنگیان از حقوق ملت مظلوم فلسطین، همراه و همدل با مردم همیشه درصحنه و آزاده ایران اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی وحامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و اعلام می‌دارد که از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار