دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین با صدور پیامی مشترک از روز جهانی قدس به‌عنوان روز بیداری اسلامی و یک جریان‌سازی علیه نظام سلطه و استکبار جهانی یاد کردند و از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین امروز پنجشنبه با صدور پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا مائده (۸۲/مائده)

مسلماً یهودیان و کسانی را که شرک ورزیده‌اند، دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.

امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که مناطق اشغالی فلسطین از یک سو شاهد بزرگ‌ترین اعتراضات زنجیره‌ای تاریخ خود با حضور نیم میلیونی مردم علیه دیکتاتوری نخست وزیر رژیم صهیونیستی است و از سوی دیگر شاهد شکل‌گیری انتفاضه سوم در کرانه باختری و محاصره این رژیم جعلی توسط جبهه مقاومت با موشک باران شهرک‌های اشغالی و عبور موشک‌ها از دیوارهای حائل و گنبد آهنین هستیم که هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را برای چندمین بار شکست و پایه‌های سست رژیم صهیونیستی را متزلزل‌تر کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: روز جهانی قدس بدون تردید نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل عظیم الشان (ره) در حمایت از ملت مظلوم، آزاده و مقاوم فلسطین است و یقیناً آرمان فلسطین با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروز خواهد شد و انشاالله به زودی شاهد فروپاشی رژیم جعلی خواهیم بود.

اینجانبان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، از مردم شریف استان قزوین دعوت می‌کنیم دوشادوش ملت شریف ایران باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حضور پیدا کنند و صفحه زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی استان به نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار