مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در شورای آموزش و پرورش استان:

خواستار بازگشت املاک آموزش و پرورش از دیگر دستگاه‌ها هستیم

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد املاک آموزش و پرورش از دیگر دستگاه‌ها باید برگردانده شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خواستار بازگشت املاک آموزش و پرورش از دیگر دستگاه‌ها هستیم

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام ابتدا ضمن خیرمقدم به اعضای شورا و مدعوین به نشست، فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا را گرامی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام سپس به گزارشی از روند اجرای مصوبات نشست پیشین این شورا ارائه داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست با اشاره به فضاهای آموزشی و تربیتی مورد نیاز این اداره کل که در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: ۱۳ فضای آموزشی و تربیتی ما در اختیار دیگر دستگاه‌های اجرایی است، این املاک مازاد نیستند و نیاز ضروری آموزش و پرورش استان هستند و باید برگردانده شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همکاری استاندار ایلام را به منظور بازگرداندن این فضاها خواستار شد.

علی درویشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر بسیار زیاد سوابق تحصیلی و نمرات امتحان نهایی در کنکور سراسری گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان می بایست دستگاه‌های دیگر در کنار آموزش و پرورش باشند و این امتحانات مانند آبروی آموزش و پرورش هستند و باید جدی تلقی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: ما امسال سنجش دانش آموزان را جلوتر انجام دادیم و آن را از آذرماه شروع کردیم تا پیک جمعیتی مراجعان به مهرماه آینده نرسد و قبل از شروع سال تحصیلی آینده، کار سنجش را انجام داده باشیم.

درویشی با بیان اینکه هرچند این طرح بازه‌ زمانی و زحمات بیشتری دارد، افزود: با انجام زودهنگام سنجش نوآموزان بدو ورود، هم ساماندهی نیروی انسانی و هم کلاس‌بندی و هم مشکلات اولیا برطرف می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به مزیت آغاز زودهنگام طرح سنجش نوآموزان بدو ورود گفت: اینکه وقتی نوآموزان در معرض امتحانات مختلفی قرار بگیرند، مشکلات نهفته‌ آنان مشخص می شود و اولیا از این طریق می‌توانند زودتر برای درمان و یا رفع آن اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار