در گفت‌وگو با پانا:

حسن خان‌محمدی : سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس نیست

ذهنیت بازیکنان پرسپولیس را به هم ریختند/سپاهان هزینه زیادی برای قهرمانی کرده است

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرنوشت قهرمانی لیگ دست سرخپوشان نیست و آنها فقط باید بازی های خود را ببرند و منتظر لغزش سپاهان باشند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حسن خان‌محمدی : سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس نیست

حسن خان محمدی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی گفت:«آنچه مسلم است دیگر هیچ نتیجه‌ای جز برد نمی‌تواند برای پرسپولیس گره‌گشا باشد. تیم از همان ابتدا نشان داد که برای برد به زمین آمده و نمایش خوبی داشتیم. تیم ملوان هم تلاش می‌کرد تا حداقل نیمه ‌اول دروازه‌اش را بسته نگه دارد. موقعیت‌های خوبی داشتیم و توانستیم در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کنیم. شاید این برد را همه پیش‌بینی می‌کردند اما واقعا بازی کردن با تیم‌های پایین جدولی سخت است.»

وی افزود: البته ملوان بازی بسته‌ای انجام نداد. شاید آنها می‌خواستند تا بازی به نیمه دوم برسد و از این طریق شانس امتیاز گرفتن خود را بالا ببرند. تیم ما روند خوبی داشت و توانست روی حرکات در عمق به گل برسد. زدن ۳ گل خوب بود و نکته مثبت آن گلزنی مهاجم برزیلی است که بالاخره پایش به گلزنی باز شد. ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم و شاید در بعضی صحنه‌ها آن خود گذشتگی که باید را بچه‌ها نداشتند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: ما دیگر نباید به نتایج دیگر تیم ها فکر کنیم. مهم استقلال نیست چون با آنها بازی مستقیم داریم. متأسفانه آن بازی سپاهان را نباید به حریف می‌باختیم که باختیم. حالا سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس نیست. ما اگر می خواهیم همچنان شانس و امید قهرمانی خود را بالا نگه داریم، باید همه بازی ها را ببریم و منتظر لغزش سپاهان باشیم.»

حسن خان محمدی گفت: «از همان ابتدای فصل همیشه گفتم که حریف ما در مسیر قهرمانی، فقط سپاهان است. آنها هزینه زیادی برای قهرمانی انجام داده‌اند. تیم خیلی خوب و منسجمی دارند. طبیعی است که تیمشان روی فرم باشد. آنها نه دغدغه‌‌مالی پرسپولیس و استقلال را دارند و نه مشکلی که تمرکزشان به هم بریزد. تا به حال کسی نبوده که بگوید یک ریال از سپاهان طلب دارد. باید هم یک تیم حرفه‌ای این چنین بی دغدغه کارش را پیش ببرد. در چنین شرایطی بازهم رقابت هنوز تمام نشده و هر ۳ تیم شانس دارند.»

وی خاطرنشان کرد: معتقدم ما زمانی اختلاف امتیاز و صدر را از دست دادیم که سراغ مسائل غیر فوتبالی رفتیم. نمی‌دانم چرا در حساس‌ترین مقطع تیم را به لحاظ ذهنی به هم ریختند و مدام از ناداوری‌ها و اینکه نمی‌خواهند قهرمان شویم، صحبت کردند. مشخص است که بازیکنان هم به هم می‌ریزند. با این حال رقابت ادامه دارد و فعلا تنها کاری که از پرسپولیس برمی‌آید این است تا بازی‌های باقی مانده را با برد پست سر بگذارد. قطعا برده‌ای پیاپی باعث می شود تیم صدرنشین تحت فشار قرار بگیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار