پرسپولیس به یک‌قدمی صدر رسید

تهران (پانا) - پرسپولیس با برتری قاطع مقابل ملوان موقتا به رده دوم جدول رسید.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس به یک‌قدمی صدر رسید

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، از ساعت 19:30 پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی رفت که این بازی با پیروزی سه گله سرخپوشان همراه شد.

این نتیجه برای یحیی گل‌محمدی که به چیزی جز کسب سه امتیاز این بازی فکر نمی‌کند قابل قبول است. پرسپولیس با این برد 51 امتیازی شد تا موقتا با یک امتیاز کمتر از سپاهان و دو امتیاز بیشتر از استقلال در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

در ادامه گزارش مهمترین اتفاقات و حواشی این مسابقه را مرور کنید..

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی (عیسی آل کثیر 87)، میلاد سرلک، سروش رفیعی (امید عالیشاه 79)، مهدی ترابی (سیامک نعمتی 89)، محمد عمری (سینا اسدبیگی 46) و مهدی عبدی (پریرا 79).

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خوشکفا، سعید کریمی (مصطفی نائیج‌پور 22)، پدرام قاضی‌پور (میلاد شعبانلو 46)، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده (میلاد جهانی 46)، پرهام موقری (محسن علافی 56)، مهران احمدی، سجاد بازگیر (محسن انبساطی 79)، امیرحسین یحیی‌زاده و سهیل فداکار.

داوران: بیژن حیدری - فرهاد مروجی - حسین مرادی - علی بای

ناظر داوری: رسول فروغی

کارت زرد: علی خوشکفا (28)

کارت قرمز: -

گلزنان بازی: ترابی (36)، صادقی (40)، پریرا (81)

نیمه اول:

* 15 ثانیه پس از سوت شروع بازی، به دلیل حضور نادرست بازیکنان در زمین یکدیگر، داور بازی را متوقف کرد و مجدد دستور به آغاز بازی داد.

دقیقه 1: سروش رفیعی از درون محوطه جریمه ملوان اقدام به شوتزنی کرد و ضربه او توسط ایمان صادقی مهار شد.

دقیقه 7: سروش رفیعی پاس رو به عقب اشتباهی داد و توپ به بازیکنان ملوان رسید اما ضربه او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 9: دومین حمله جدی ملوان به مهران احمدی ختم شد و ضربه او هم از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

* در دقیقه 21 سعید کریمی پس از تکل روی پای وحید امیری مصدوم شد و پس از دقایقی وقفه در بازی مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن جای خود را به مصطفی نائیج‌پور داد.

دقیقه 25: سعید صادقی توپ را به محمد عمری رساند و این بازیکن که درون محوطه حریف قرار داشت، خود را روی زمین انداخت تا پنالتی بگیرد اما داور چنین نظری نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 26: محمد عمری باز هم در جدال با مدافعان ملوان روی زمین افتاد اما بیژن حیدری مانند صحنه قبلی اعتقادی به خطای پناتی نداشت.

دقیقه 28: شوت پرهام موقری به شکلی خطرناک و با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29: محمد عمری بیرون محوطه جریمه توپ را برای سروش رفیعی کاشت و ضربه این بازیکن دقیقا به نقطه رفت که صادقی دروازه‌بان ملوان حضور داشت و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 33: در یک رفت و برگشت و روی اشتباه مدافع پرسپولیس موقعیت خوبی نصیب بازیکنان ملوان شد اما در آخرین لحظه گولسیانی با تکل مانع گلزنی آنها شد.

(گل اول پرسپولیس) دقیقه 36: دانیال اسماعیلی فر پس از برداشتن چند قدم در عرض، با پاس به پشت مدافعان توپ را به مهدی ترابی رساند و شوت محکم این بازیکن به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

گل مهدی ترابی برای پرسپولیس

(گل دوم پرسپولیس) دقیقه 40: پرتاب اوت بلند وحید امیری به داخل محوطه حریف، پس از ضربه سر مهدی عبدی مقابل سعید صادقی قرار گرفت و این بازیکن با ضربه‌ای دیدنی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

گل مهدی عبدی برای پرسپولیس

دقیقه 43: پاس خوب پدرام قاضی پور به روی نقطه پنالتی در حالی برای سهیل فداکار ارسال شد که این بازیکن در آخرین لحظه نتوانست خود را به توپ برساند و موقعیت به شکلی خطرناک از دست رفت.

* برای نیمه اول سه دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفته شد.

نیمه دوم:

* هر دو تیم در نیمه دوم ترکیب اولیه خود را تغییر دادند.

دقیقه 49: سینا اسدبیگی به زیبایی مدافع مستقیم خود که مصطفی نائیج پور بود را از پیش رو برداشت اما در زدن ضربه نهایی خود دقت لازم را نداشت و شوت این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 56: سروش رفیعی روی کار تمرین شده ضربه ایستگاهی را به صورت پاس به درون محوطه برای مهدی عبدی فرستاد و در ادامه شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 59: فشار زیاد پرسپولیس روی دروازه حریف، مدافعان ملوان را به نحوی سراسیمه کرد که هر بار با دفع توپ‌های ناقص فرصت دیگری به پرسپولیسی‌ها می‌دادند. در نهایت شوت نه چندان محکم دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه صادقی راهی اوت شد.

دقیقه 69: علیرضا بیرانوند با خروج از محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از آنکه با حرکت پا به توپ خوبی که انجام داد و یک بازیکن حریف را هم فریب داد به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

دقیقه 70: مهدی عبدی با پاسی که به سروش رفیعی داد او را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد و در حالی که همه آماده سومین گل پرسپولیس شده بودند اما ضربه رفیعی چندان محکم نبود و به راحتی توسط صادقی مهار شد.

دقیقه 72: شوت خطرناک میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه به خوبی توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

دقیقه 78: مهدی عبدی که به خوبی صاحب فرصت گلزنی شد شوت خطرناکی زد اما ضربه او به زیبایی توسط ایمان صادقی مهار شد.

دقیقه 80: سانتر میلاد جهانی به درون محوطه پرسپولیس با خروج بیرانوند و دفع دو مرحله‌ای این دروازه‌بان همراه شد.

(گل سوم پرسپولیس) دقیقه 81: شوت پریرا پس از برخورد به تیر افقی دروازه ملوان در اختیار صادقی قرار گرفت اما با نظر فرهاد مروجی کمک داور بازی، این توپ گل اعلام شد. عبور توپ از خط دروازه در این صحنه روی تصاویر تلویزیونی قابل تشخیص نبود.

گل پریرا برای پرسپولیس

دقیقه 88: شوت ناگهانی و مستقیم عیسی آل کثیر به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

* برای نیمه دوم چهار دقیقه وقت تلف شده لحاط شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار