امام‌جمعه شهرستان‌پردیس:

شب‌قدر، قلب ماه‌رمضان است

پردیس(پانا)- امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به شب‌قدر و شهادت امیرالمومنین (ع) گفت، همان‌طور که کعبه قلب مسجدالحرام است، شب قدر نیز قلب ماه مبارک رمضان است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شب‌قدر، قلب ماه‌رمضان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی در رابطه با شب‌قدر گفت: شب قدر یک فرصت ویژه‌ای است که خداوند در اختیار ما قرار داده‌ و از هزار ماه برتر است و غفلت هشتاد و چهار ساله‌ی انسان در یک شب جبران می‌شود.

وی ادامه داد: شب‌قدر با این‌که یک شب است اما همین یک شب می‌تواند جهت ‎یاب مسیر یک سال باشد.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: اگر در شب‌قدر وقت بگذاریم و مسیر درستی را انتخاب کنیم راه برای ما هموار خواهد بود، اما ما از این شب غافل هستیم و یک سال و چه بسا یک عمر بیراهه می‌رویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به حجاب و توطئه‌های دشمنان گفت: جمهوری اسلامی برترین شأن را برای زن قائل است که هیچ کشور غربی به گرد پای جمهوری اسلامی ایران نمی‌رسد اما عده‌ای فریب دشمن را خوردند و شعار آزادی زن را سر دادند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که کشف‌حجاب می‌کنند از پشت‌پرده دستگاه‌های جاسوسی اطلاعی ندارند که اگر اطلاع داشته باشند این کار را نمی‌کنند چون خیلی از آنها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند.

امام جمعه شهرستان پردیس حکمت اینکه حکیم انقلاب، کشف حجاب را یک «حرام سیاسی» معرفی کردند گفت: کشف‌حجاب در حال حاضر ابزار سیاسی دشمن شده و تلاش می‌کند حجاب، موضوعی برای ایجاد شکاف‌های اجتماعی و عاملی برای انفکاک ملت از حاکمیت اسلامی گردد.

وی افزود: سرویس‌های امنیتی و رسانه‌های ضدانقلاب از برجسته‌سازی و ترویج کشف‌حجاب، دنبال ایجاد فرصت برای غرب، برای تحریم و فشار بیشتر به مردم ایران هستتد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: باید توجه داشت همه زنانی که کشف‌حجاب می‌کنند، در حال مبارزه‌سیاسی علیه جمهوری‌اسلامی نیستند و بسیاری از این بانوان‌ ایرانی، تعلقات معنوی، مذهبی، وطن‌دوستی و میهن‌پرستی دارند.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار