معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

هم‌افزایی تشکل‌های دانش‌آموزی به منظور غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم هم‌افزایی تشکل‌های دانش‌آموزی به منظور غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان، از محوریت برگزاری اردوهای دانش‌آموزی استان در این راستا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
هم‌افزایی تشکل‌های دانش‌آموزی به منظور غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان

پناهعلی حسین زاده در جلسه هم افزایی تشکل‌های دانش آموزی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت برگزاری اردوهای دانش آموزی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی همکاران و دانش آموزان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و تربیت خود است و این قدم اول تربیت است.

وی افزود: تربیت عملی آموزش و پرورش این است که بستری را فراهم کنیم تا استعدادهای بالقوه دانش آموزان شکوفا شود.

حسین زاده خاطرنشان کرد: ما نباید خواسته های خود را به فرزندانمان تحمیل کنیم بلکه باید با بسترسازی مناسب به استعدادهای آنها توجه ویژه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فصل اردوها قرار داریم افزود: دانش آموزان باید همزمان با اینکه از اردو لذت می برند، آموزش گیری مناسبی هم داشته باشند. ما باید با ایجاد روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان شهروند مطلوب و خوب تربیت کنیم تا در بحران ها، مدیریت خوبی داشته و آگاهی آنها در زمینه های اجتماعی افزایش یافته و همچنین در نهایت زمینه سازی برای تحقق اهداف آموزش و پرورش فراهم شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با پایان ماه مبارک رمضان در اردوگاه هایی مانند اردوگاه دخترانه کوثر و اردوگاه پسرانه الغدیر تبریز روزانه نزدیک هزار نفر پذیرش خواهیم داشت. این اردوها باید هدفمند بوده و دغدغه کار تربیتی برای معلمان و مسئولان باشند زیرا که جامعه، کشور و در نهایت دانش آموزان متعلق به ما هستند و باید با آموزش و تربیت مناسب نسل آینده جلوی هجوم فرهنگی دشمن به کشورمان را بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار