افزایش 10 درصدی پذیرش میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته در ستاد اسکان فرهنگیان فارس

شیراز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس از افزایش 10 درصدی پذیرش میهمانان نوروزی در این استان خبر داد و افزود در نوروز 1402، ستادهای اسکان فرهنگیان استان فارس میزبان 228 هزار و 563 خانوار در قالب 800 هزار و 658 نفر بودند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 10 درصدی پذیرش میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته در ستاد اسکان فرهنگیان فارس

مجید زارعی در گفت‌وگو با پانا با تاکید بر افزایش 7 درصدی ظرفیت ستادهای اسکان فرهنگیان در فارس و افزایش 10 درصدی پذیرش میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته در ستاد اسکان فرهنگیان فارس، گفت: 2 میلیون و 96 هزار نفر روز در اماکن و فضاهای اقامتی این ستاد اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به مدت زمان فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در فارس از 24 اسفندماه تا 12 فروردین ماه، گفت: بیشترین آمار پذیرش مسافر بعد از شهر شیراز، به ترتیب مربوط به شهرستان‌های مرودشت، کازرون، ممسنی و آباده بوده است.

وی ادامه داد: در بین مسافران پذیرش شده، بیشترین آمار پذیرش به ترتیب متعلق به استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، چهارمحال بختیاری و تهران است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس، میانگین اقامت مسافران در ستادهای اسکان فرهنگیان را 2 روز عنوان کرد و افزود: 2500 نفر عوامل اجرایی و نیروی انسانی در ستادهای اسکان مناطق 59گانه آموزش و پرورش در ایام تعطیلات نوروز مشغول خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی بوده‌اند که خوشبختانه ستاد اسکان فرهنگیان فارس موفق به کسب رتبه برتر به لحاظ کمی و کیفی در رضایت‌مندی و ارائه خدمات به مسافران شد.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان فارس از تعیین 68 پایگاه پذیرش در استان و 6 پایگاه در شیراز برای رفاه حال مسافران در نوروز 1402 گفت و اظهار کرد: 1130 مدرسه در سطح استان با 11 هزار و 960 کلاس با ظرفیت پذیرش 60 هزار نفر و 600 مدرسه در شهر شیراز، با 4800 کلاس و با ظرفیت 24هزار نفر پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار